|
Auteur: |
|
|
RUSSIAN CIRCLES (USA) www.myspace.com/russiancircles EARTHLESS (USA) www.myspace.com/earthless Wo. 07 april 2010 Open: 20.00 Aanvang: 20.30 Prijs: €12,- Patronaat (kleine zaal) Zijlsingel 2 Haarlem www.patronaat.nl/7-4-2010/russian-circles-(usa)-earthless-(usa) [Dit bericht is gewijzigd door Daniel Chaos op 16-03-2010 16:49] VOOR HET VOLLEDIGE PATRONAAT PROGRAMMA CHECK WWW.PATRONAAT.NL |
|
kick voor panzerke |
|
Afwezig, Russian Circles vind ik stiekem maar matig en Earthless ga ik gewoon lekker voor mijn derde keer zien een weekje later in Tilburg. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Wil ik eigelijk wel heen. |
|
Coole bands en ga dus w.s. wel heen want Earthless was afgelopen jaar in de Winston super! Voor de liefhebbers van deze bands trouwens a.s. zat. ook nog een coole show @ Winston Wanneer: Zaterdag 13 Maart @ Winston, Warmoesstraat 127 te A'dam WHITE HILLS (USA) Heavy and spacey, imagine early 70's HAWKWIND meets the COSMIC JOKERS...deep space instrumental passages flow in and out of hypnotic grooves...fresh and imaginative. HEAD music for 21st Century travelers. Seen at Roadburn 2009!!! PONTIAK (USA) Three brothers creating a dark, growling, psychedelic sound somewhere between GOD MACHINE, NICK CAVE and DEAD MEADOW. Seen last year on tour with Earthless. Voor meer info check: www.amsterdam-underground.com Groeten en tot zaterdag, Sam |
|
quote: En die staan 22 mei dan weer in Haarlem VOOR HET VOLLEDIGE PATRONAAT PROGRAMMA CHECK WWW.PATRONAAT.NL |
|
Wordt voor mij hoogstwaarschijnlijk de beste show van het jaar (van Earthless dan), ik ben er zeker weten bij. |
|
quote: Als jij het zegt is het waar. [Dit bericht is gewijzigd door Daniel Chaos op 16-03-2010 16:17] VOOR HET VOLLEDIGE PATRONAAT PROGRAMMA CHECK WWW.PATRONAAT.NL |
|
Earthless is fucking vet live, veel plezier Kevin! Je moeder. |
Index / Concerten |