|
Auteur: |
|
|
Hammer Of Justice: 'Nederlands beste Metallica Tribute band!' in Het Podium Hoogeveen De mannen van Hammer Of Justice, Nederlands beste Metallica Tribute band, zijn weer terug op de plek waar het op 31 maart 2008 allemaal begon. De band zal vanavond, in het kader van hun twee-jarig bestaan, integraal het album "...and Justice for All" ten gehore brengen, wat zeer uniek is, want geen enkele Tribute band kreeg dat tot nu toe voor elkaar! Met Hammer of Justice ga je terug naar de begindagen van Metallica, toen de band de wereld overrompelde met de snelheid en intensiteit van hun muziek. Hammer of Justice speelt de nummers van de eerste vier albums vol overgave maar ook met oog voor detail en de juiste sound, live krijg je gegarandeerd (een) Whiplash! Hammer of Justice komt rechtstreeks voort uit de death metal band Cerebral Tumor en bestaat uit (ex)-leden van Massive Assault en Hogtied. Na een zeer geslaagde uitvoering van het gehele Master of Puppets album op een tribute-avond werd er besloten om verder te gaan als Metallica tribute en was Hammer of Justice een feit. 20 maart 2010 / aanvang 21.00 / entree 5 euro / Het Podium Hoogeveen / meer info www.hetpodium.nl |
|
"wat zeer uniek is, want geen enkele Tribute band kreeg dat tot nu toe voor elkaar!" Hoe weet je dat nou zo zeker? |
|
Hehe, goed punt. Wat wel zeker is, is dat HoJ de vetste Metallica tribute neerzet. Boeiender |
|
Aanwezig. ( smeerik dus ) Ik zie net dat er twee hetpodium accounts zij hehe |
|
up |
|
nog 4 dan heb je 7up ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
morgen al...zin in |
|
Aanwezig Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Ook aanwezig natuurlijk. |
|
quote: @ Fredde en Jeunis...bis morgen |
|
Aanwezig! Gaan morgen met z'n drieen die kant op. see you at occultfest! |
|
Nog ff klein schopje! Zometeen de rest oppikken en dan richting Hoogeveen! see you at occultfest! |
|
Zo dat was vet! HoJ wordt elke keer beter en volle bak, 144 man. Alleen volgende x airco aan wat was het warm zeg! see you at occultfest! |
|
quote: Het was vet en warm inderdaad. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
nice nice... De heren hebben het prima gedaan dus... jammer dat ik er niet bij was... iemand fotows? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ik heb wel 20 sporen audio opname gemaakt van dit optreden. Die zullen ze binnenkort wel op hun myspace knallen. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
nice, zal rients wel ff vragen of die me op de hoogte wilt houden I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Index / Concerten |