|
Auteur: |
|
|
Op 1 mei ook in Iduna (Drachten) maar dan met: Citizens Patrol Brat Pack (ovb) Rush'n Attack als supports! open 20:00 entree 5,- |
|
Geen attitude meer dus? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Da's toch al een hele ouwe band? Ik kan me herinneren dat ik op mijn veertiende ofzo al een demo van ze had getapetrade. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zeker. Alleen kan ik me vaag herinneren dat ze hun naam verandert hadden naar attitude, vandaar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jammer dat ze reclame maken met ex-deze en ex- die band. Als ze het daarvan moeten hebben, lijkt de muziek zelf me al niet de moeite meer waard. Op de Muur stond toen reclame voor de band van Jeroen van Koningsbruggen, of hier, dat weet ik niet meer. Maar daar stond dan als aanbeveling "van de Lama's" bij. Zwaktebod altijd zoiets, als de muziek goed is moet de band het op eigen kracht kunnen redden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
True, maar ik snap het wel. Doet het toch altijd goed en zeker bij het wat jongere publiek die deze band anders links zou laten liggen, zonder er eerst naar te luisteren.. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En je wil publiek naar je zaal krijgen met dat soort boodschappen natuurlijk. Maar mij stoot het toch eerder af. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Och, ik maak me er niet druk om. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik wel. Maar zeiken is dan ook één van mijn hobby's. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Deze band noemde zich later inderdaad 'gewoon' Attitude. Gaat om dezelfde band die dus ook bijvoorbeeld de EP 'To Whom It May Concern' en 'Kein Schlaff Bis Deutschland' uitbrachten. |
|
Was toch wel een van de crossover pioniers destijds.....ik ben er wel bij denk ik.... |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 27-04-2010 10:48] |
|
Volgens mij speelde die drummer er al bij voordat ie bij Mashienhead kwam maar blijfd altijd jammer dat ze dat doen wan volgens mij hebben die gasten dat helemaal nie nodig IMHO Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Klopt, Chris Kontos speelde eerst bij Attitude Adjustment... maar ook bij bands als Victims Family etc. |
|
Wij gaan ze vrijdag in Antwerpen bekijken. |
|
Wat boeit dat ex-machine head nou, als de band hierdoor extra bezoekers trekt die anders niet zouden komen dan is dat toch voordelig voor iedereen? (band, zaal en fans) Gezeik over alles en nog wat altijd don't mistake lack of talent for genius |
|
Morgen! |
|
was ondanks matige opkomst toch leuk. eerste keer in de baroeg gespeeld |
|
Yup, vette show! |
Index / Concerten |