IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Funeral Jazz/Doom Jazz/Dark Jazz Vorige pagina | Volgende pagina
KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 01-02-2011 19:16 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht


Weer een nieuwe


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 01-03-2011 16:24 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2011 16:59 schreef KHPLF het volgende:

De nieuwe.

Spuuglelijk artwork dit keer, fijn


Les 1: NOOOOIT opzetten terwijl je een dutje probeert te doen. Bad trip



Argh
Usericon van Argh
Posted 01-03-2011 18:10 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Moet al die nieuwe platen nog uit zien te checken! Bevallen ze wat?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-03-2011 10:44 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Tot nu toe kan ik verklappen dat MFDJC nog veel meer richting dark ambient gaat. Minder ritme, minder melodie. Geen gebrek aan sfeer echter.
KDJE klinkt weer heerlijk relaxt. Veel meer de doomjazz zoals je in dit topic op de eerste pagina kan vinden.

Ach ik heb ze nog maar zo'n 1,5 keer gehoord. Ze zijn in ieder geval beide weer fijn!



intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 29-03-2011 14:43 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Eind April een nieuw Bohren & Der Club Of Gore album: Beileid





You have time. You are doing fine.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2011 14:46 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik zit nu voor het eerst 'From the Stairwell' te beluisteren. Zeker weer gaaf. Louncheachtig, duister. Maar 'Here be Dragons' vind ik volgens mij wel beter. Gebeurd iets meer, meer sfeer ook.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 29-03-2011 14:47 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ik vond die eerste goed, Here Be Dragons een stuk minder en zo te zien hoef ik die laatste dus niet te checken.


You have time. You are doing fine.


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 29-03-2011 15:00 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2011 14:43 schreef intothevoid het volgende:
Eind April een nieuw Bohren & Der Club Of Gore album: Beileid





Gaaf!
Ik zie net dat ik de laatste 2 nog niet eens geluisterd heb.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 29-03-2011 15:42 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2011 14:43 schreef intothevoid het volgende:
Eind April een nieuw Bohren & Der Club Of Gore album: Beileid


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 31-03-2011 11:40 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2011 15:42 schreef Helvete het volgende:


Gelekt.
edit: en zet je maar schrap. Mike Patton op vocalen in Catch My Heart, toetsen, dat soort dingen. Ik kan het wel hebben, daar niet van, maar wel even wennen.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 31-03-2011 11:49]


You have time. You are doing fine.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-03-2011 11:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2011 11:40 schreef intothevoid het volgende:
Gelekt.
edit: en zet je maar schrap. Mike Patton op vocalen in Catch My Heart, toetsen, dat soort dingen. Ik kan het wel hebben, daar niet van, maar wel even wennen.

Ik vind het nu al vet.


Quis moderabat ipsos moderatores?


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 31-03-2011 11:56 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ik ook, inmiddels! Fucking vet zelfs, echt een toevoeging.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 31-03-2011 11:57]


You have time. You are doing fine.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-03-2011 11:57 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ik heb er overigens nog niets van gehoord

Net klaar met downloaden... Laatste nummer Lento en dan gaan!


Quis moderabat ipsos moderatores?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-03-2011 12:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2011 11:40 schreef intothevoid het volgende:
Mike Patton op vocalen in Catch My Heart

Fuck, wat is die gast toch ook goed...


Quis moderabat ipsos moderatores?


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 31-03-2011 13:45 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2011 11:40 schreef intothevoid het volgende:
edit: en zet je maar schrap. Mike Patton op vocalen in Catch My Heart, toetsen, dat soort dingen.
Ik vind die zang eigenlijk maar niks.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 31-03-2011 13:49 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Dat verwachtte ik wel. Veel verdeelde meningen ook op last.fm en zo.


You have time. You are doing fine.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-04-2011 12:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2011 13:49 schreef intothevoid het volgende:
Dat verwachtte ik wel. Veel verdeelde meningen ook op last.fm en zo.

Is een cover van dit nummer:




Quis moderabat ipsos moderatores?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-04-2011 12:43 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

B&dCoG, waar is dat mee vergelijkbaar? De reacties in deze topique prikkelen mijn nieuwsgierigheid.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 01-04-2011 12:47 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Loodzware, trage jazz. Geen electronica, veel sax. Definitie van doomjazz. Loom, warm, duister.


You have time. You are doing fine.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-04-2011 15:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2011 12:47 schreef intothevoid het volgende:
Loom, warm, duister.


Dat vind ik juist erg sterk aan het genre, de schijnbare paradox 'warm en duister'.

Het enige dat ik er tot nu toe van geprobeerd heb, is The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble - Mutations. Dat is me erg goed bevallen


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-06-2011 5:06 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Twins peaks in latijns amerika. http://zechsmarquise.bandcamp.com

Vraag mij af of ik wel in het goede topic zit. Help?

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 15-06-2011 5:07]


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-06-2011 8:32 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Prima nummertje! Weer net even anders dan de andere bands in dit topic...



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-06-2011 8:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2011 12:43 schreef kwelgeest het volgende:
B&dCoG, waar is dat mee vergelijkbaar? De reacties in deze topique prikkelen mijn nieuwsgierigheid.


Vind het tussen Kilimanjaro en Dale Cooper inzitten, meer jazz en minder electronica idd. Ik trek het erg goed.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 15-06-2011 8:59 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

heb laatst met een flinke jonko achter de kiezen die mount fiji geluisterd. Op de hoes stond in het klein wie wat deed kwa sound. Stond ook 2x max/msp tussen. Dan vraag ik mij gelijk af wat voor dingen ze hebben zitten knutselen.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-06-2011 0:56 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen