|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 9 oktober Tristania (NOR) & Asrai in Metropool, Hengelo Ticket 15 euro Meer info: http://www.metropool.nl/agenda.asp?EvenementID=330&maand=10&jaar=2010&dag=9 |
|
|
|
2e support wordt Unsun. |
|
Aanwezig Maar waarom een bandfoto gebruiken die al heeeeel lang niet meer up-to-date is? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Op de myspace (http://myspace.com/tristania) staan bandfoto's die enkele weken/maanden terug genomen zijn. Alleen Einar (studio-toetsenist) en Anders (gitarist) zitten nog in de band van die foto. Osten heeft een pauze ingelast vanwege vaderschap, maar heeft nog wel aan het nieuwe album meegeschreven en wat ingezongen. Ook drie nieuwe tracks van "Rubicon" zijn op de MySpace te beluisteren. Anyway: aanwezig! Waarschijnlijk ook bij hun optreden de dag erna. [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 03-08-2010 12:42] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Helaas niet. |
|
quote: Tristania zonder Morten Veland was als geen Tristania meer. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Mariangela is een goede vervangster. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mariangela is een hele goede vervangster en een nog betere "frontvrouw" op het podium. Ik ben afgelopen zaterdag naar de cd-presentatie/tour-kickoff in Stavanger geweest en het was een goed feestje! Ik zit alleen nog te twijfelen of ik naar Hengelo ga ivm. het OV. Of weet iemand betaalbare hostels in de buurt van het Metropool? Overigens, wat doet een nummer van een vorig album (wat overigens niet gespeeld wordt) op de metropool site? Deze is van het recente album: http://www.youtube.com/watch?v=-S_QhVHGKZQ [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 27-09-2010 11:28] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Dit weekeinde! Zin in! "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Yep, zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Mee eens, ze ziet er sowieso al erg leuk uit.... Daarbij bewoog ze al veel meer dan dat ik Vibeke ooit heb zien doen op het podium en wist ze zich qua zang ook prima bij te houden bij kjetil (wat heeft die gast een stem zeg). Alleen het afsluitende "Down" vond ik met zang van Vibeke mooier. Al met al, een prima concert gezien. Trouwens onbegrijpelijk dat je als concertzaal je cafe gesloten houdt. Dit terwijl er in de kleine zaal ook nog een concert was. Niet dat het nu zo uitzonderlijk druk was, maar in het cafe hebben ze net wat meer speciale biertjes en kun je heerlijk zitten. |
|
Grotendeels mee eens (ik kan beide "versies" van Down waarderen ). Amsterdam was qua band-inzet ook erg goed, jammer dat het publiek daar voor een flink deel uit zombies bestond. Asrai vond ik ook een sterke band en UnSun moet meer podiumervaring/presentatie krijgen. Hopelijk doen ze er niet zo lang over als Tristania het heeft gedaan. Metropool is trouwens een érg gave instelling wat ik er die avond/nacht heb meegemaakt. Facilitair en qua personeel is het dik in orde. [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 11-10-2010 22:55] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
Index / Concerten |