|
Auteur: |
|
|
Ik was serieus net die Prokofiev aan het luisteren "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Die is best fijn. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Probeert hij weer interessant te doen? Je moeder. |
|
Ik denk het ja. |
|
Mooi figuur die Gergiev. Vorig jaar was er, bij het uur van de wolf meen ik, een goeie documentaire over hem. Zeer bevlogen iemand, zowel politiek als muzikaal gezien, maar ook als het gaat om muziek uit (voormalig) Rusland. Fascinerend was het om te zien hoe bevlogen de man is bij de voorbereiding naar uitvoering van een stuk toe. Hij verdiept zich er helemaal in, en weet daarin ook zijn orkestleden mee te trekken. Als dan een uitvoering goed verlopen was, ging hij ook helemaal uit zijn dak. Overigens blijft "O fortuna" uit Carmina Burana van Orff mijn favoriet, vooral in combinatie met de beelden uit dit filmpje: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Open deur wat de essentie van metal betreft: Die Gergiev docu moet ik nodig eens gaan zien, bedankt voor de tip. |
|
Ik moet ineens aan a clockwork orange denken, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Index / Muziek algemeen |