|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik snap R. donders goed, en ik neem (dankzij zijn post) nu ook afscheid van ZM. Tot vanavond! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hij lurkt probably AS WE SPEAK! Hoi R. |
|
Gezelligheid is voor homo's. |
|
Het is slechts wachten tot Kimmey terugkomt, maak je geen zorgen. |
|
stoppen met forums een boek van Allen Carr? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Zou e.e.a. ook geen verband kunnen hebben met de kwijnende psychische toestand van R.? Het gaat niet goed met de man denk ik, getuige het feit dat hij de laatste meeting al helemaal uit zijn plaat ging op muziek van de Doors. Ik maak me toch wat zorgen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
misschien is het meer als alleen de digitale zelfmoord, zou best kunnen idd. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik hoop dat het goed met hem gaat / zal gaan, prima kerel volgens mij. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:The Doors zijn geniaal man En hij zal het wel overleven. |
|
quote:Ik vond mijn opmerking ook erg grappig, ja. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: http://www.socialnetworking-weblog.com/50226711/digital_suicide.php ? Anyhoe, ciao R.! |
|
quote: Da's mooi, want waar is het in ieder geval niet Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:http://www.nvve.nl [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 12-03-2010 14:19] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
tof weer, die aandachtvragerij Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Dan vind ik dat het waar zou moeten zijn. |
|
quote: Da's fijn voor je, maar ik kan met gemak aantonen dat je stelling niet waar ís ongeacht dat jij vindt dat het anders zou moeten zijn Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Is het weer zover? Anyway, Sterkte R. Met je digitale zelfmoord [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 12-03-2010 16:31] |
|
Doe maar even dan, dit topic is toch suf! |
|
quote: Praat je tegen mij? Mag hopen van niet, ontsuffing van topics is niet mijn doel. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
R. weg? Doeiman! |
|
Niet getreurd, als hij niet terug wilde komen liet hij zich wel perma-bannen. Tijdelijke vertrek wellicht? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Waarschijnlijk streelt hij zachtjes over zijn kloppende lid terwijl hij leest hoeveel we hem missen, en komt hij binnenkort weer terug. |
|
quote:Het kan me eerlijk gezegd geen donder schelen dat jij iets met gemak aan kan tonen. Sowieso kunnen die betweterige praatjes van jou me gestolen worden. Moet jij ook niet even afscheid nemen in dit topic? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |