|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jôh?? Hij woont in Rotterdam en is dan dus voor lul naar *kuch* Amsterdan gegaan om zo'n fiets te kopen.. En dat shirt komt bij Black Widow vandaan trouwens.. |
|
quote: ja sletjes, dat jullie zo makkelijk ovor de gek t houden zijn |
|
Je staat altijd wel apart op foto's, ja.... ook hier heb je het weer goed voor elkaar . |
|
quote: IK WIL JE NOOIT MEER ZIEN!! |
|
och , je hebt het of je hebt het niet he |
|
quote: jank niet! waar blijven die tabs van je?? Verder gave foto's trouwens |
|
alvast een paar piccies van shredfest: Kankerlul |
|
coole foto's |
|
idd coole foto´s Jamie !!! |
|
Hele gave foto's wederom hoor Jamie |
|
De foto's zijn idd kewl, en goed gelukt. alleen dat shirtje van Ron Thal (dat is hem toch?) is zo very untrue... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: ROFL |
|
quote: Klopt. Maar hij wilde 'm per sé dragen |
|
En hier zijn dan de resterende foto's van het shredfest, sommigen zijn een beetje wazig/onduidelijk maar ik wilde ze jullie toch niet onthouden dus enjoy: Kankerlul |
|
quote:Mooie foto's. Wie is dit? En waar kan ik zijn broek kopen? |
|
hehehe das ron thal en wat betreft die broek uhmmm geen idee Kankerlul |
|
Ik zal ook eens opschieten met mijn foto's. Vooral die van Dwaallicht en Rajacker moeten geweldig zijn (als ze gelukt zijn teminste). bla...bla...bla... |
|
die van mij heb ik gisteren weggebracht en die kan ik morgen al halen en dan zal ik ze ook ASAP op de site zetten !!! |
|
quote: Ghehehehe... nu weet ik dat het om de muziek gaat en niet om het uiterlijk.... maar dit lijkt meer op een foto uit een wedstrijd voor slechtst geklede metal band... Zenial |
|
Als t nou een metal band was gaf ik je gelijk, maar ja, t was niet echt metal he Hele gave foto's Jamie |
|
Ik vond het wel lache hoe die Ron Thal eruit zag (als een complete halve zool) maar SPELEN (ging me zwaar boven m'n pet dat wel). |
|
quote: precies en daar gaat het om toch Kankerlul |
|
quote: ja maar wel de beste muzikanten die ik jaren ben tegen gekomen!! en dan ook nog aardig, gastvrij, zonder capsones......(verder kan ik misschien beter mijn mond houden ) |
|
quote:Ja precies, vond het wel stoer die campinglook . |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |