IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Bassist van onder andere PJ Harvey, Frank Black en The Fall 25 maart in het Platformtheater Vorige pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-03-2010 17:14 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Doen!

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 25-03-2010 17:16 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Ze is niet online

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-03-2010 17:16 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik baal ervan.

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 25-03-2010 17:17 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

KKhard

spectre
Usericon van spectre
Posted 25-03-2010 17:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Kin klinkt gaaf, is daar een album van?

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-03-2010 17:47 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Een album heb ik nog niet kunnen vinden, maar ik zal kijken of ik vanavond wat zie liggen!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-03-2010 17:47 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 25 March 2010 17:34 schreef spectre het volgende:
Kin klinkt gaaf, is daar een album van?
Zo ja dan wil ik vnaaft wel ff eentje voor je scoren en opsturen.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-03-2010 17:47 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

LOL @ Schaep netwateerderman

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 25-03-2010 18:34 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ik kom wel ff langs wippen.

wippen huhuhuhuhuh1

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

spectre
Usericon van spectre
Posted 26-03-2010 10:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 25 March 2010 17:47 schreef Greycloak het volgende:
Zo ja dan wil ik vnaaft wel ff eentje voor je scoren en opsturen.

Dat vind ik tof

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-03-2010 11:21 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

In overleg met Schaep heeft hij eentje voor je; hij was toch net wat eerder in dit topic. Maar we hebben ter plekke nog wel even aan je gedacht.

En teringtyfus wat is dít goed zeg! Ik ben fan!

spectre
Usericon van spectre
Posted 26-03-2010 11:40 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-03-2010 14:34 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Dit was echt te gek!

Ik zal je vandaag even een e-mail sturen.

spectre
Usericon van spectre
Posted 26-03-2010 14:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

peinzend
Usericon van peinzend
Posted 26-03-2010 20:24 by peinzend Wijzig reactieProfiel van peinzendQuote dit berichthttp://www.amigosdemusica.nl

3voor12 was ook aanwezig:

Sommige optredens zijn zo verschrikkelijk goed, daar móét gewoon aandacht aan besteed worden. Donderdag 25 maart zet de Britse band Kin een veel te leeg Platformtheater in vuur en vlam met een weergaloze show. Dat ook de drie andere bands meer dan de moeite waard zijn, maakt de avond des te memorabeler.

Voordat Kin de avond afsluit met haar eigen band, speelt ze eerst als bassiste mee in de Engelse meidenformatie Mr Heart. De rauwe poprock van de drie dames klinkt aanstekelijk, maar het optreden is aan de rommelige kant. Zangeres TamsinA heeft de neiging om na elk nummer haar gitaar een zwieper te geven ten teken dat de song is afgelopen, in plaats van dat ze het publiek afwacht. De performance mist daarnaast nog een beetje zeggingskracht, hoewel dat zeker niet aan drummer Helen Suzy ligt. Die ramt er nu al lustig op los!

De tweede act van de avond is het Rotterdamse Cradle FC (voorheen gewoon Cradle). Deze jongens maken al vijftien jaar experimentele postpunk en hebben onder andere in het voorprogramma gestaan van Sixteen Horsepower en Johan. Toch zijn ze vooralsnog niet opgepikt door een groter publiek en dat is jammer. De intensiteit waarmee frontman Johan Visschers tekeer gaat op het podium, dwingt al binnen een paar minuten respect af. Cradle FC brengt een strakke set, waar de passie vanaf spat.

Vervolgens is het de beurt aan het Groningse An Ear To The Sky, dat met hun noiserock al snel alle verdiepingen van het Platformtheater weet te vullen. Zelf bij de voordeur klinkt het nog ijzersterk. En afgaand op de reacties van het publiek na afloop, is de vonk aardig overgeslagen. Dat belooft wat voor de aankomende albumopnames, waarvoor deze set als try-out gold.

Wat valt er tenslotte over Kin te zeggen, behalve dat de groep een van gaafste optredens van 2010 weet neer te zetten in een veel te leeg Platformtheater? De ranke zangeres wurmt haar stem in alle mogelijke bochten en lijkt zelfs aan twee microfoons nauwelijks genoeg te hebben. Geflankeerd door bassist Ding (die zijn strepen al verdiend heeft bij PJ Harvey en Frank Black), drummer Howard Jones en toetsenist Jon ‘Jonnatron’ Dean, zet Kin een waargaloze show neer die elke vezel in je lichaam doet ontbranden van muzikaal genot.

Het zal geen verbazing wekken als over vijf jaar 5000 mensen zeggen dat ze bij het eerste optreden van Kin in Nederland waren, in het Groningse Platformtheater. Maar tenminste 99% procent liegt dan dat ie barst!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-03-2010 20:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Enorme +1.

peinzend
Usericon van peinzend
Posted 01-04-2010 16:14 by peinzend Wijzig reactieProfiel van peinzendQuote dit berichthttp://www.amigosdemusica.nl

En voor iedereen die het nog niet weet:

Donderdag 21 oktober komen ze terug naar het Platformtheater!

Weer genieten!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-04-2010 16:20 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Maak maar een topic.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-04-2010 1:47 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik heb er zin in!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com