|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vanavond alweer. Heeft iemand al een idee hoe laat het afgelopen gaat zijn? |
|
quote:Jij speelt vanaaf in De Venter? Ik heb thuis een etentje, maar Walhalla is voor mij om de hoek en tegen de hierboven genoemde tijd wilde ik wel naar de kroeg. Wellicht dat wij even komen bieren. Toch nog tig Walhalla-muntjes. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Yup Zie maar dan, leuk! We zullen extra ons best doen als jij er bent Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Wat maken jullie eigenlijk voor muziek? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Geen idee. Moderne metal? Plus wat death, doom, gothic, black. Ik vind het zelf überhaupt moeilijk te zeggen, dus als iemand anders het weet Graag dan ook een lijstje met bands waar we op lijken! We hebben één nummer online staan, toevallig wel het meest afwijkend van de rest, dus dit is niet helemaal representatief: http://www.youtube.com/watch?v=-HBmFSbNF6o En oud Shattered Hope materiaal spelen we ook nog, maar dan in een nieuw jasje. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wie is er door? Por Vida |
|
Fuck, was dat gisteren al Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: + 1! see you at occultfest! |
|
For Blood & Vengeance is door daggik. |
|
quote:klopt. The Saucy Jacky Postcard op 2, Bring on the Bloodshed 3 en Solidary Trust 4 |
|
Van de website: (http://www.metalbattle.nl/) Finale in Atak (Enschede): 16 april Grindpad (death/thrash) uit Utrecht Face the Fact (melodic / metalcore) uit Overijssel Bring on the bloodshed (hardcore) uit Noord-Holland |
|
hu? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zijn jullie wel allemaal naar dezelfde halve finale geweest? Whahaha Por Vida |
|
En maar eens even iemand gemaild |
|
Ik heb uit betrouwbare bron ook vernomen dat Bring on the Bloodshed door is. see you at occultfest! |
|
quote: Nou, ik stond ongeveer 2 meter van de jury af toen ik hoorde dat BotB derde en FBaV vierde was geworden. Daarna heb ik met BotB gesproken om te bedanken voor het gebruiken van hun backline en het er ook nog over gehad dat ze derde waren geworden en wat zij daar zelf van vonden. Dus, mocht er na die avond nog wat veranderd zijn; OK. Maar op die avond zelf was vrij duidelijk FBaV winnaar geworden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:als die betrouwbare bron dezelfde persoon is die als die de website bijwerkt zegt dat natuurlijk niets |
|
edit: Hades' bericht geldt in het algemeen, maar met deze persoon in het bijzonder: Dus, als die bron dezelfde is als die het bericht op metalbattle.nl heeft gezet; die dacht lange tijd dat vrijdag 26 mrt deze halve finale was. Zelfs gedacht dat het vrijdag 27 was. En, toen het eindelijk duidelijk was dat het echt om zaterdag 27 ging was het eerste wat ik hem er daarna over hoorde zeggen dat het op de 26e was. Het is dat ik zo van hem hou [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 29-03-2010 22:42] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Voor alle duidelijkheid: 16 April is een vrijdag Por Vida |
|
quote: Dat klopt Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En als het dezelfde persoon is die een maaltijd van pindakaas, frikandel en macaroni durft te eten en dat aan de langskomende jehova's laat zien. Ow, laat maar |
|
Maar ben wel lichtelijk confuus nu. Is BOTB nu wel of niet naar de finale? Por Vida |
|
Nope, For Blood and Vengeance heeft gewonnen, maar iemand had wat moeite met de namen met Blood erin uit elkaar houden. Intussen staat het ook goed op de Metal Battle-website |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |