|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh Over dat laatste begin ik toch wel even na te denken, want ik denk vaak aan een paard als ik bepaalde mensen zie, omdat ik weet dat ze ernaar ruiken, njah. Ik vind dit trouwens wel interessant, ik ga hier eens op letten |
|
het belangrijke is consequente ervaringen. Als je het daadwerkelijk hebt zijn er genoeg mensen die je in een scanner willen leggen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik heb het met dagen/maanden, cijfers/letters evenals patronen&kleuren 'zien' bij geluid. Het zien van beweging genereert een soort 'klank', en zo heb ik ook iets met smaken en vormen. Edit: Zie nu dat er ook een lijstje bij post 1 staat. Volgens mij heb ik wel redelijk wat.. maar ik zou niet onder een scanner willen... [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 21-01-2011 22:51] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
TOF! Of vind je het zelf niet bijzonder/kut? En waarom zou je niet onder een scanner willen? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 22-01-2011 21:43] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik heb vaker dat als ik bijvoorbeeld een schoolbord zie, dat ik dat gevoel krijg alsof je er met je nagels overheen gaat. Is dat omdat ik dan aan die handeling denk of is dat ook een vorm van sythesie? Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
Ik krijg al rillingen als ik jouw post lees, kan er echt zeer slecht tegen. Ook minuten nadat een dergelijk geluid zich heeft voorgedaan komt 't terug in m'n hoofd om dezelfde reactie op te wekken. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Nou eh, straks vindt men enge (groeiende) dingen in mijn hoofd.. Ik weet eigenlijk ook niet echt of ik er blij mee ben of niet. Ik doel dan voornamelijk op het feit dat ik, door hetgeen wat synesthesie is; namelijk gebrekkige snoei van verbindingen tussen hersencellen (pruning/apoptose), 'last' heb van een soort sensory overload. In sommige gevallen is het handig (goed geheugen/intens kunnen genieten van muziek), maar het is evenzogoed invaliderend. Het werkt overal in door, want je kan je niet afsluiten voor het waarnemen van je omgeving. Ik denk eigenlijk dat de mate van synesthesie en de bijbehorende sensory overload voor een groot deel bepaald hoe 'autistisch' men is. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Je kan het waarnemen daarnaast ook niet stoppen. Zet iemand in een donkere kamer die geen geluid door laat en mensen gaan vanzelf dingen horen en zien die er niet zijn. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
klopt, binnen enkele uren na het onthouden van stimuli ga je al hallucineren. maar dat heeft verder niet veel met synesthesie te maken.(nouja synesthesie staat wel aan de basis van waarneming en ik kan me goed voorstellen dat je na een tijdje je gehoor uitgeschakeld hebt je vanzelf dingen gaat horen bij de dingen die je ziet) [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 25-01-2011 20:10] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |