|
Auteur: |
|
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik had idd ook niet gedacht dat mensen überhaupt uit Groningen komen voor een show in Spoorloos, maar wellicht zitten er nog Emmenaren of mensen uit die omstreken op ZM. |
|
Ooow dat is gelijk met de night of the sick. Toch maar ff gaan nadenken. Dat is dus keuze uit 3 concerten. word moeilijk. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
welk concert is er op die dag nog meer dan? |
|
In het Podium in Hoogeveen spelen Brutus en nog 2 bands. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Dit komende zaterdag alweer. Ik heb na zaterdag zo'n vermoeden dat er meer Emmense metalliefhebbers in Spoorloos zitten dan in Blanco |
|
quote: Jaowoh,hiero Emmmmmmmm |
|
Ah, ben je dr zaterdag ook bij? |
|
Dat weet ik nog niet,want Captain Jack komt ook in Emmen hemelsbreed 200meter verder...moeilijk moeilijk |
|
Dat weet ik nog niet,want Captain Jack komt ook in Emmen hemelsbreed 200meter verder...moeilijk moeilijk |
|
Die is toch dood? Of heb jij een andere Captain Jack voor ogen (ik die geniale 90's ster) |
|
quote: Franky Gee is vervangen door Bruce Lacy. schijnt geen eurohouse meer te zijn nu trouwens maar meer hiphop/dance. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
"Op 17 oktober 2005 kreeg Franky Gee echter wederom een hersenbloeding. Hij overleed op 22 oktober, na vijf dagen in een coma te hebben gelegen." Verrek ja man,dat wist ik niet. |
Index / Concerten |