|
Auteur: |
|
|
Effe for the record, Andromeda is van Zweden en Ulysses zijn natuurlijk Neerlands prog-meesters ;-) Maar hij heeft wel gelijk dat jullie allemaal moeten komen [Dit bericht is gewijzigd door Mad Maikie op 19-03-2010 12:02] Mad Maikie |
|
dagje later in Zoetermeer! |
|
En Seventh Seal dagje erna dus op Sodom, voor hen die maar geen genoeg van die band kunnen krijgen |
|
En een dikke week later in Groningen! |
|
quote: En dag daarna in Bosuil, Weert |
|
quote: Dat had ik idd ff niet goed gezien, haha. Maar wordt vast mooie avond |
|
quote:Ga ik daar wel heen. Fietst een stuk minder lang. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Morgen alweer! |
|
Was mooie avond, maar zo zie je wel weer dat in Leeuwarden de black en death liefhebbers duidelijk in de meerderheid zijn, want voor een vrijdag was de opkomst niet bepaald denderend. De bands waren dat gelukkig wel en iedereen heeft het volgens mij goed naar zn zin gehad |
|
Was een te gekke avond idd. Helaas maar een man of 75 in de zaal. Nu geniet Andromeda niet een hele grote naam en daarbij komt dat ze ook niet een nieuw album te promoten hadden waardoor ze de laatste tijd niet in de picture hebben gestaan. Tel daarbij op hun andere shows in het zuiden en de concurrentie op donderdag (Ruffians &co) en Flotsam and Jetsam (zaterdag) en dan kom je niet op meer dan 75 man, jammer. Deze band verdient zoveel meer. Valt me de laatste tijd trouwens op dat ze in Romein moeite hebben om een fatsoenlijk zaalgeluid neer te zetten. |
|
Tja, zowel vrijdag als zaterdag hadden de bands eigen geluidsmensen bij zich, die een stuk minder goed zijn dan onze eigen huis geluidsman. Erg jammer is dat altijd, want het geluid kán dus wel goed zijn! |
|
Nou moet ik toch even opkomen voor onze geluidsman hoor! De drummer van Andromeda is een behoorlijke houthakker en als je dan de rest wil horen moet het weer zo hard zetten dat het een brei wordt. Je bent afhankelijk van de acoustiek, het aantal mensen in de zaal, drie bands die allemaal gemixed moeten worden, etc. De balans vinden is dan erg moeilijk. Sinds we wat vaker spelen heb ik wel ontdekt dat het geluid doen echt een vak apart is en ook hard werken tijdens de show. Misschien viel het dan wel wat tegen (dat kan) maar ik heb diep respect voor onze geluidsman en zijn kunnen. Mad Maikie |
|
Toch was hij jammer genoeg minder capabel dan de in house geluidsman, geeft verder niks, want dat zien we bijna altijd. |
|
Klaas is idd niet echt snel te vervangen |
Index / Concerten |