IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Solefald Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-04-2005 17:03 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

So de knetter hee, ik vind beide mp3'tjes echt niet-om-aan-te-horen, hahahaha.... nog steeds een afschuwelijke band. *brrr*

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 03-04-2005 17:04 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

tis moeilijke muziek, maar ik vind alle releases geweldig! Disharmonia Mundi is super!!! en The Linnear Scaffold geeft mij kippevel van luister plezier!!

I Find That I Am Not There...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-04-2005 17:35 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2005 17:04 schreef rvanderholst het volgende:
tis moeilijke muziek,
Ja, je moet eerst transformeren tot een Phantom Lord en dat is een lange en zware lijdensweg?

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 03-04-2005 17:36]

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-04-2005 17:35 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2005 17:04 schreef rvanderholst het volgende:
tis moeilijke muziek, maar ik vind alle releases geweldig! Disharmonia Mundi is super!!! en The Linnear Scaffold geeft mij kippevel van luister plezier!!
Disharmonia Mundi??

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 03-04-2005 17:43 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

In Harmonia Universali....

shit, verkeerde cd in mijn kop....

El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 07-05-2005 1:34 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

pills against the ageless ills. Apert. Avantgarde black?

El Kapitån Oscuro
Posted 08-05-2005 12:58 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

In Harmonia Universali.... De orgelpartijen en de trompetachtige deuntjes. Meer trompetten in metal! Heeft wel iets weg van Arcturus. De stem.. tja.. niet altijd even geweldig. Voor het overige een goede plaat!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2005 15:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wat een vreemde cds maken die gasten. Ik weet niet of ik het grappig of gaar moet vinden

signature

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-07-2005 15:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik vind het geniaal.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

valfar
Usericon van valfar
Posted 23-07-2005 16:24 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 23 juli 2005 15:30 schreef Hypnos het volgende:
wat een vreemde cds maken die gasten. Ik weet niet of ik het grappig of gaar moet vinden

en dat zegt iemand met de powerrangers in z'n avatar

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2005 16:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2005 16:24 schreef valfar het volgende:
en dat zegt iemand met de powerrangers in z'n avatar

Ik ben gewoon openminded!

Neonism -

3. CK II Chanel No.6

...

Marx in the red corner, Machiavelli in the blue
Equality asked for knock-out and got it too
The police shield and the ares-licking swan
System run by N. Selection & Son

Charles Darwin I don't want to be rude
But the panic-stricken herd trade their necks for food
Ladykillers maneaters fight about the roadmaps
Predators chase prey from mobile death traps

Coco Chanel - welcome to hell
Let me out of my prison cell
I bring you hot towels and flamboyant oils
I'm a cat stuck between transparent doors

Prometheus chained I wait for the eagle
To peck out my liver through the bullet-proof glass
Survival of the fittest suits me fine
The truth as it was told to me by Calvin Klein

jaja...

signature

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2005 16:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nieuwe band van de oprichter van Solefald, Sturmgeist, is echt megabagger ...

Sater
Usericon van Sater
Posted 20-08-2005 19:52 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Neonism is kikke. Luister em nu voor het eerst, maar dit is wel vet. IHU vond ik niet zo, mede door de boze-ouwe-mannenvocalen. TLS wil ik nog wel hebben. Die hysterische krijsen zijn vet.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 20-08-2005 20:10 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2005 16:33 schreef Jenje het volgende:
Nieuwe band van de oprichter van Solefald, Sturmgeist, is echt megabagger ...

Echt? Ik vind die echt wel amusant goed!! Kheb ze gezien met Carpathian Forest waar ze vervanger waren van (het mega-heersende) Tsjuder.Stond er vrij sceptisch tegenover aangezien ik echt voor Tsjuder gekomen was, maar wat een show!Niet voor narrow-minded gasten wel te verstaan,want die gast is zo "troe" als Steve Urkel!!

Member of the iso-betawuste crew!!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-08-2005 21:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik ken alleen album, maar dat vond ik echt schrikbarend slecht ...

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-10-2005 19:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik lees net dat Solefald 14 oktober met een nieuwe plaat (Red For Fire) komt??? Iemand hier al wat van gehoord?

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 07-10-2005 19:43 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2005 21:00 schreef Jenje het volgende:

Ik ken alleen album, maar dat vond ik echt schrikbarend slecht ...

Tja, op album klinkt het misschien allemaal iets té braafjes, maar ik kan je verzekeren dat het live echt wel aanslaat!! Althans bij mij toch en de rest van de zaal kon er ofwel goed mee lachen en het appreciëren of stond gewoon aan de toog te zuipen uiteraard... maar denk dat je dat bij vele optredens hebt toch? Zo van die dronkaards die er met geen stokken van de toog zijn weg te slaan?

Member of the iso-betawuste crew!!

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 13-10-2005 14:03 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

kdraai nu Red Fire... weer errug lekker!!!!

El Kapitån Oscuro
Posted 13-10-2005 14:09 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

ah ok, een nieuwe cd. Ben benieuwd. Luister alweer enige tijd P.a.a.i Vind em steeds beter worden.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-10-2005 14:16 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik heb gister ook een stuk van de nieuwe plaat gehoord en ik ben bang dat ik dit hun beste plaat ga vinden. Wat een klasse dit

En gelukkig wordt er wat minder gebruik gemaakt van die irritante "keel"zang. Dat is al een hele vooruitgang tov IHU.

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 14-10-2005 22:45 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Jammergenoeg weinig maniakale zang en muziek meer op de nieuwe. Klinkt nu een beetje als Rakoth. En dat is geen aanbeveling.

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 14-10-2005 23:48 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

zit em nu te luisteren, maar het is wel effe wennen zeg! tis echt een stuk harder dan zijn voorgangers. en nu ken ik die laatste cd van rakoth niet, maar ik vind het er in de verste verte niet op lijken

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 15-10-2005 0:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2005 19:43 schreef Snoodaerdt het volgende:
Tja, op album klinkt het misschien allemaal iets té braafjes, maar ik kan je verzekeren dat het live echt wel aanslaat!! Althans bij mij toch en de rest van de zaal kon er ofwel goed mee lachen en het appreciëren of stond gewoon aan de toog te zuipen uiteraard... maar denk dat je dat bij vele optredens hebt toch? Zo van die dronkaards die er met geen stokken van de toog zijn weg te slaan?
Braafjes? Het is gewoon SLECHT

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-10-2005 20:32 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Niet alles wat geen doom of sludge is is persé slecht Jenje En vooral niet Solefald, want de nieuwe plaat heerscht.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-10-2005 20:33 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Solefald is geweldig ja...krijg de nieuwe morgen binnen

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com