|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
tis moeilijke muziek, maar ik vind alle releases geweldig! Disharmonia Mundi is super!!! en The Linnear Scaffold geeft mij kippevel van luister plezier!! I Find That I Am Not There... |
|
quote:Ja, je moet eerst transformeren tot een Phantom Lord en dat is een lange en zware lijdensweg? [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 03-04-2005 17:36] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Disharmonia Mundi?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
In Harmonia Universali.... shit, verkeerde cd in mijn kop.... I Find That I Am Not There... |
|
pills against the ageless ills. Apert. Avantgarde black? |
|
In Harmonia Universali.... De orgelpartijen en de trompetachtige deuntjes. Meer trompetten in metal! Heeft wel iets weg van Arcturus. De stem.. tja.. niet altijd even geweldig. Voor het overige een goede plaat! |
|
wat een vreemde cds maken die gasten. Ik weet niet of ik het grappig of gaar moet vinden signature |
|
Ik vind het geniaal. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: en dat zegt iemand met de powerrangers in z'n avatar |
|
quote: Ik ben gewoon openminded! Neonism - 3. CK II Chanel No.6 ... Marx in the red corner, Machiavelli in the blue Equality asked for knock-out and got it too The police shield and the ares-licking swan System run by N. Selection & Son Charles Darwin I don't want to be rude But the panic-stricken herd trade their necks for food Ladykillers maneaters fight about the roadmaps Predators chase prey from mobile death traps Coco Chanel - welcome to hell Let me out of my prison cell I bring you hot towels and flamboyant oils I'm a cat stuck between transparent doors Prometheus chained I wait for the eagle To peck out my liver through the bullet-proof glass Survival of the fittest suits me fine The truth as it was told to me by Calvin Klein jaja... signature |
|
Nieuwe band van de oprichter van Solefald, Sturmgeist, is echt megabagger ... |
|
Neonism is kikke. Luister em nu voor het eerst, maar dit is wel vet. IHU vond ik niet zo, mede door de boze-ouwe-mannenvocalen. TLS wil ik nog wel hebben. Die hysterische krijsen zijn vet. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Echt? Ik vind die echt wel amusant goed!! Kheb ze gezien met Carpathian Forest waar ze vervanger waren van (het mega-heersende) Tsjuder.Stond er vrij sceptisch tegenover aangezien ik echt voor Tsjuder gekomen was, maar wat een show!Niet voor narrow-minded gasten wel te verstaan,want die gast is zo "troe" als Steve Urkel!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ik ken alleen album, maar dat vond ik echt schrikbarend slecht ... |
|
Ik lees net dat Solefald 14 oktober met een nieuwe plaat (Red For Fire) komt??? Iemand hier al wat van gehoord? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Tja, op album klinkt het misschien allemaal iets té braafjes, maar ik kan je verzekeren dat het live echt wel aanslaat!! Althans bij mij toch en de rest van de zaal kon er ofwel goed mee lachen en het appreciëren of stond gewoon aan de toog te zuipen uiteraard... maar denk dat je dat bij vele optredens hebt toch? Zo van die dronkaards die er met geen stokken van de toog zijn weg te slaan? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
kdraai nu Red Fire... weer errug lekker!!!! I Find That I Am Not There... |
|
ah ok, een nieuwe cd. Ben benieuwd. Luister alweer enige tijd P.a.a.i Vind em steeds beter worden. |
|
Ik heb gister ook een stuk van de nieuwe plaat gehoord en ik ben bang dat ik dit hun beste plaat ga vinden. Wat een klasse dit En gelukkig wordt er wat minder gebruik gemaakt van die irritante "keel"zang. Dat is al een hele vooruitgang tov IHU. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Jammergenoeg weinig maniakale zang en muziek meer op de nieuwe. Klinkt nu een beetje als Rakoth. En dat is geen aanbeveling. |
|
zit em nu te luisteren, maar het is wel effe wennen zeg! tis echt een stuk harder dan zijn voorgangers. en nu ken ik die laatste cd van rakoth niet, maar ik vind het er in de verste verte niet op lijken |
|
quote:Braafjes? Het is gewoon SLECHT |
|
Niet alles wat geen doom of sludge is is persé slecht Jenje En vooral niet Solefald, want de nieuwe plaat heerscht. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Solefald is geweldig ja...krijg de nieuwe morgen binnen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |