|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
sommige wel. maar je mag ze niet over een hanenkam scheren. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Misschien nemen ze wel een hond mee met een touw om de nek. |
|
Zo even mijn statief opzoeken en die kant op. Onweerwolf? |
|
zo dat was mij een ziek stukje amuzikale muzikaliteit. die wii conteiller shit was wel hip. \ we gaan met de tijd mee. zelf vonk mn eigen set best verneukt maar ik kreeg leuke reacties pippip cheerio IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Beste lijpe-geluiden-avond ooit! |
|
Was het druk? |
|
Nee, dat niet. Maar dat maakte het zeker niet minder geniaal! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 09-04-2010 1:45] |
|
nou nou, met 100 man meer waren er 100 man meer die een topavond hebben gehad! |
|
dus er was niemand? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
oh, nee 80 |
|
nee, hij klopt wel! Nu hebben 20 man een topavond gehad, met 100 man meer hebben 120 man een topavond gehad. Dat is 100 man meer die een topavond hebben gehad! |
|
ik ben helemaal sgure fan. wat een ziekelijke shit was dat zeg.. tof ook dat die punks er waren, over byzondere kapsels gesproken. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
en wat een bijzonder aardige jongen, en wat een bijzondere vriendin! |
|
dan moet ook zeker en vast gemeld worden. pipip cheerio IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
meer lekkere wijven in de noise IK ZEG DOEN!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |