|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Onlangs zijn hirogen en linknl opgehouden met modereren. Hirogen vanwege zijn arm en linknl omdat hij met zijn nieuwe werk te weinig tijd over houdt om mod te zijn. Dit zorgt er natuurlijk wel voor dat er een gat is ontstaan en daarom zijn er weer 2 vacatures zijn. Dus heb je interesse om mod te worden stuur dan een email naar paul@zwaremetalen.com met je motivatie. Reken er op dat mensen met een langere history op ZM meer kans hebben om mod te worden. Ben je hier pas een paar weken dan heeft het geen zin om voor mod te solliciteren. Let op dat alleen sollicitaties per e-mail in behandeling zullen worden genomen. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 02-09-2002 19:47] |
|
Nog effe: Hirogen & LinkNL : Bedankt ! |
|
Yay! weer nieuwe mods om te pesten! Serieus: Mooi! Wat verse gemotiveerde en enthousiaste moderators die hopelijk redelijk streng zijn wanneer het nodig is en voor de rest gewoon losjes zullen dit forum geen kwaad doen. (niet dat hirogen en linknl slecht waren hoor ) Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
*schop* |
|
ik niet |
|
wat moet een CV van een moderator eigenlijk bevatten? gewoon nieuwsgierig. Oud Vuil. |
|
Maw wie wil er continu "ON TOPIC" roepen ? Ik niet eerlijk gezegd Ik, Wil Schuurman |
|
Ontopik! |
|
Je moet vooral gezeik van de users kunnen verdragen...en het niet persoonlijk opvatten... |
|
moderator = moddereter... is me trouwens wel opgevallen dat er snachts vrij weinig een mod aanwezig is My madness, my sadness |
|
quote:Een motivatie en hoeveel je op ZM komt is ook leuk. En voor de rest wat je maar kwijt wilt |
|
quote:Ik stel Humanator voor. |
|
quote: Ha, denk jij dat? Dat is nl niet zo, hoewel tegenwoordig minder. |
|
quote:Ben er ook wel een nachtje geweest maar tussen 3 en 6 wordt het redelijk weinig gepost (door de week) |
|
moet ie et ook nog willen he (reactie op slechtheid) ben et een tijdje geweest maar zaten mij teveel irritante mensen op dat forum (message board van een ultima server) [Dit bericht is gewijzigd door winters rage op 02-09-2002 22:31] My madness, my sadness |
|
ist nou al bekend wie het zijn of wat? |
|
Ik twijfel. Ik wil niet, maar ik vind het forum af en toe te zeer verzanden in onzin en dan wil ik weer wel. Maar ik vraag me af of die nieuwe mods nodig zijn, want Hirogen en Linknl heb ik al een tijdlang niet meer zien modereren. |
|
volgens mij zijn er wel genoeg mod's alleen 's nachts soms te weinig maarja je kan niet verwachten dat iemand z'n nachtrust er voor op gaat offeren |
|
Ik twijfel ook.. Aan de ene kant wil ik modereren, aan de andere kant ben ik bang dat mijn visie op modereren niet overeenkomt met de standaard op ZM.. En het moet wel leuk blijven |
|
Hmmm. Je kent mijn mening, Paul... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mij lijkt het leuk om te modereren! Ik vind flamen ook leuk en ik zal ook iederen aanmoedigen flinke flamewars te beginnen. Het lijkt me ook een leuk idee om een Random-ban-of-the-week in te stellen. Maakt het allemaal wat spannender. Dus ik denk dat ik perfect ben om moderator te worden. Zenial |
|
Random-Ban-Of-The-Week! Zenial for mod! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Hier wil ik aan bijdragen. Een, laten we zeggen, tactloze direkte aanpak. |
|
quote: hehe, leuk idee. Maar als ik een "random" om mijn oren krijg, dan zorg ik ook voor een "niet-zo-random-DOS-attack-van-een-week" zodat ik niet de enige ben Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Maak een Hackers Central topik. Altijd leuk. Oja, en Zenial schept graag op. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |