|
Auteur: |
|
|
26-03-2010 Toxocara www.myspace.com/toxocara Brutus www.myspace.com/brutushakken Aanvang 21:30 Entree € 3,- Ukien Kampen Korteweg 4 8261 DC |
|
vrijdag alweer @ Herrie De komende tijd heeft het nog geen gevolgen voor ons, Maar hoe het in de toekomst gaat is dus nog even afwachten, Hopelijk gaat alles goed komen hier. |
|
Grr gaat een druk,duur weekendje worden vanaf donderdag.Nog even moeilijk doen hierover.Brutus.... =) |
|
Jammer dat ik het nu pas lees, die dag kan ik niet. |
|
Aanwezig, gezellig met het boemeltje www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
|
|
Ik denk dat ik daar ook maar es heen ga |
|
quote: JUIST De boemel heerscht! |
|
up! |
|
quote: Rij jij? Boeiender |
|
mmm, zowel 26-3 in Kampen en Zwolle wat te doen... niet echt logisch denk ik (ook al is het een ander genre). @ springstof: igg beter dat 't voorlopig geen gevolgen heeft. |
|
Alsof je dat kan tegenhouden.... Boeiender |
|
nee, maar enige vorm van communicatie in een straal van 30 km lijkt mij wel handig... |
|
quote: Dat zeker, maar het heeft toch geen nut als 1 partij toch geen reclame maakt voor zijn avond. Boeiender |
|
punt! |
|
up |
|
... kom nou maar gewoon gezellig naar Kamp'n |
|
misschien kom ik ook ff om de hoek kijken, dichtbij 10 min fietsen dus haha |
|
helaas voor vanavond niet omdat ik mijn verjaardag feestje hou thuis. Wou toxocara wel zien. Brutus spelen de zaterdag de 27e hier in Het Podium Hoogeveen...Zier ik hun daar wel |
|
aanwazig |
Index / Concerten |