|
Auteur: |
|
|
23 april dus. vooral Pure Reason Revolution is het afgelopen jaar uitgegroeid tot 1 van mijn favorieten, dus een dikke aanrader voor alle prog fans! |
|
Ik heb 1 kaartje over voor vanavond, mijn mailadres staat in mijn profiel. Gewoon voor de normale prijs uiteraard. You're running in circles |
|
Wat is daar zo 'uiteraard' aan? Normaal doe je er uiteraard 25-50% vanaf, tenzij het uitverkocht is. Niet dat ik er een nodig heb overigens, heb m'n kaartje al een tijdje. Wordt weer genieten. |
|
Is het niet uitverkocht dan? Daar ging ik wel vanuit You're running in circles |
|
Nee zo groot zijn ze nou ook weer niet (al verdienen ze dat wel vind ik). Op de vorige tour een half jaar geleden stonden ze nog in zaaltjes van een paar honderd man, dus ik zou ook niet verwachten dat dit uit zou verkopen. Was uiteraard weer een erg sterk optreden, maar toch heb ik het idee dat ik ze beter gezien heb. Waarschijnlijk miste ik gewoon wat nummers van het debuutalbum. Jolly was ook goed te doen. Pure Reason Revolution kon me niet overtuigen. Hun eerste plaat is nog wel OK, maar de electro-pop op de tweede kan me niet echt boeien. Te veel herhaling en (naar mijn idee) gemaakte Engelse hipheid ook. |
|
quote: Dat was mijn kaartje ja... Kon helaas niet mee vanwege keelontsteking en hondsberoerd in bed liggen... Kutzooi! Op je knie en pijp voor genade! |
Index / Concerten |