|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Donderdag 1 april 2010: RUFFIANS - USA METHUSALEM -NL CD Presentatie debuut album: Unite and Conquer CONQUEST OF STEEL - UK SADOTANK - NL Gloppe - Leeuwarden Aanvang: 21.00 Ticket: 5,- |
|
Hier heb ik tijden op gewacht! Joey heeft het hier al twee jaar over! Snoei hard aanwezig!! |
|
me too! |
|
Oldschool, in de Gloppe nog wel...! Eindelijk weer 'es iets in de Gloppe te doen. waar heffe we ut over ? |
|
Donderdag alweer! |
|
KK!!!!!! werkw erk werk! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Conquest of Steel, geniale naam! |
|
quote: Tot hoe laat, en waar? |
|
moet tot 23:00 werken... dan nog terug van F'fuckingwâlden... gaat hem niet worden.. bovendien ging eht me toch alleen om Sadotank! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
En om de seks natuurlijk! |
|
sorry Wietze, deze keer niet, heb wat last van mijn rug Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Zonde! |
|
Gaat feestje worden daar in het Noorden. Eindelijk weer eens in Friesland! |
|
vanavond |
|
SIKED! |
|
Schematje (ongeveer, we zijn vanavond vast niet te streng): 21.00 deuren 21.15 - 21.50 Sadotank 22.10 - 22.50 Conquest of Steel 23.10 - 00.10 Ruffians 00.30 - 01.30 Methusalem |
|
Nou, maar goed dat ik toch niet gegaan ben. Sjezus wat een tijden voor een donderdag. Was ik rond 4 uur een keer thuis of zo en dan de volgende dag weer werken |
|
Zo dat was wel even een gezellig avondje. Sadotank en Ruffians waren mooi |
|
Ja, goverdomme! Ruffians waren echt geniaal! Sadotank gin ook hard loos! Mooi dat blastmaster even mee was. De vuile kut homo! |
|
ik vond die portier wel reuze meevallen....! |
|
Die dikke? |
|
haha, dat hamburgerboefke ja ... |
|
Wietze? of is Dirk tegenwoordig hamburgerboefke |
|
Wietze lust niet eens hamburgers heb ik betrouwbare bron vernomen, waar heffe we ut over ? In ieder geval, Sadotank was goed bezig die avond. The Ruffians waren vet ok. Zulke concerten mogen wel weer vaker in de Gloppe. |
|
Ja Gloppe is gezellig, mogen wel weer wat meer showtjes. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |