|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zin an! Met deze temperaturen zal het voor de meesten wel veel worden. Ik houd het op ( :sparood: ) 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: + 1 (maar dan sinas) see you at occultfest! |
|
Zometeen eerst maar eens naar Zuidwolde om buuf op te halen en dan richting Deventer! see you at occultfest! |
|
Oh.. ja.. dat was vandaag. Had ook wel kunnen gaan, hmpf naja te loattt. Hopelijk was het een mooie show. |
|
Nou, ik moet zeggen dat het wel lekker roste. Toxo niet gered maar wel op tijd aanwezig voor Obi. Zelfs nog even de ramptoerist uit kunnen hangen bij bakker Bart in het centrum die behoorlijk in de hens stond. Althans, de woning er boven. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Was gaaf! Het nieuwere werk deed me minder, maar de oude zooi was weer heel erg lekker :D Het optreden in Hedon anderhalf jaar terug was wel iets beter overigens! |
|
De show in Hedon was stukken beter, mede omdat het daar wel vol was. Maar, goed waren ze wel weer. Het geluid links was bagger, rechts voor het podium wel erg goed. Jammer dat die kanalen ze gesplitst waren. Morgen even de foto's posten (incl. de rookpluimen boven de stad). Steve DiG had aan 3 snaren genoeg op zijn bas [dikke vingers] [Dit bericht is gewijzigd door attematic op 01-07-2010 8:35] 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Links waar ik stond was het in ieder geval iets aan de harde kant. Zeg ik niet snel, maar ik had zwaar jeuk aan mijn trommelvlies. Wel weer genoten! Altijd feest met Obituary "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: +1. =) |
|
Op graspop was santolla er niet, hoe zat het hier? |
|
Hij was aanwezig, iets met gemiste vlucht of zo. Bareuh... |
|
Blij dat ik het voorprogamma Toxocara niet had gemist. Ik kende deze band nog niet maar wat ik zag en hoorde beviel mij prima! Na 19 jaar weer eens Obituary mogen aanschouwen wat enerzijds erg gaaf was maar ook een beetje tegen viel. De nummers klonken erg bruut maar iets meer interactie met het publiek had ook wel gemogen. Dhr. Tardy heeft volgens mij behalve zijn gebrul geen woord tegen het publiek gezegd of maar een nummer aangekondigd ofzo. Ok, het is momenteel tropisch heet in nederland maar om telkens om de 2 nummers een pauze in te lassen? Pas bij het laatste nummer slowly we rot had ik het idee dat de zaal en de band een beetje wakker werden. Toxocara deed igg meer hun best op het podium. Het zal het leeftijdsverschil wel zijn. |
|
quote: Ik heb begrepen dat hij vast zat en net vrij was. see you at occultfest! |
|
Was best rustig gisteren. En goeie airco, ben gelijk verkouden duh. Maar Obi was wel weer gaaf, alhoewel ik ook de show en sfeer in Hedon beter vind. En leuk dat ik eindelijk weet wie not your bitch is! see you at occultfest! |
|
Dat genoegen heb ik weer niet gehad.... Ook in de zaal: JPT 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Klopt, maar hij zat vast in Colombia (waar hij tegenwoordig woont) en niet in de bak of zo. Ralph was ook op tijd op de luchthaven maar kon tot 2 keer toe niet met de vlucht mee naar Europa omdat er problemen waren met zijn ticket. Is uiteindelijk goed gekomen maar op Graspop moesten ze het met Trevor - only doen. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Dat scheelde weer een hoop gepriegel Ralph was behoorlijk over z'n theewater over het voorval. Hij begon me nog uit te foeteren toen ik zei dat ik weer eens een foto van hem en Steve DiG samen kon maken. 'Man, I'm freaking, can't pay my rent, had to pay $1400 extra to get here, and now you're making jokes about it...' Je reinste Spinal Tap, of zoals Steve DiG zei 'Wow, that was freaky!'. Ralph + veel = Later bood Ralph Malph zijn excuses weer aan: Rock 'n Roll!!! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: =) |
|
En foto's Attematic.com/Obituary20100630 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Zo'n bas wil ik ook! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |