IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Obituary, 30 juni 2010. BWH Deventer Vorige pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-06-2010 1:54 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2010 23:46 schreef w817tjes het volgende:
zou leuk zijn, we moeten nodig weer eens een biertje doen...

Als ik het al ga redden ben ik met de auto.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 30-06-2010 13:16 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Zin an!

Met deze temperaturen zal het voor de meesten wel veel worden.

Ik houd het op ( :sparood: )

10.10.1942 - 20.11.2011

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 30-06-2010 15:17 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 30 juni 2010 13:16 schreef attematic het volgende:
Zin an!

Met deze temperaturen zal het voor de meesten wel veel worden.

Ik houd het op ( :sparood: )

+ 1 (maar dan sinas)

see you at occultfest!

the witch
Usericon van the witch
Posted 30-06-2010 19:04 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Zometeen eerst maar eens naar Zuidwolde om buuf op te halen en dan richting Deventer!

see you at occultfest!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-06-2010 20:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Oh.. ja.. dat was vandaag. Had ook wel kunnen gaan, hmpf naja te loattt. Hopelijk was het een mooie show.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-07-2010 0:45 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Nou, ik moet zeggen dat het wel lekker roste.

Toxo niet gered maar wel op tijd aanwezig voor Obi.
Zelfs nog even de ramptoerist uit kunnen hangen bij bakker Bart in het centrum die behoorlijk in de hens stond. Althans, de woning er boven.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 01-07-2010 2:20 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Was gaaf! Het nieuwere werk deed me minder, maar de oude zooi was weer heel erg lekker :D
Het optreden in Hedon anderhalf jaar terug was wel iets beter overigens!

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 01-07-2010 8:34 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

De show in Hedon was stukken beter, mede omdat het daar wel vol was. Maar, goed waren ze wel weer. Het geluid links was bagger, rechts voor het podium wel erg goed. Jammer dat die kanalen ze gesplitst waren.

Morgen even de foto's posten (incl. de rookpluimen boven de stad).

Steve DiG had aan 3 snaren genoeg op zijn bas

[dikke vingers]

[Dit bericht is gewijzigd door attematic op 01-07-2010 8:35]

10.10.1942 - 20.11.2011

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 01-07-2010 19:54 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Links waar ik stond was het in ieder geval iets aan de harde kant. Zeg ik niet snel, maar ik had zwaar jeuk aan mijn trommelvlies. Wel weer genoten! Altijd feest met Obituary

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 01-07-2010 20:34 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2010 19:54 schreef Dirge for november het volgende:
Links waar ik stond was het in ieder geval iets aan de harde kant. Zeg ik niet snel, maar ik had zwaar jeuk aan mijn trommelvlies. Wel weer genoten! Altijd feest met Obituary

+1.

=)

frontpage
Usericon van frontpage
Posted 01-07-2010 20:35 by frontpage Wijzig reactieProfiel van frontpageQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/frontpage2

Op graspop was santolla er niet, hoe zat het hier?

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 01-07-2010 20:38 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Hij was aanwezig, iets met gemiste vlucht of zo.

Bareuh...

vandaal
Usericon van vandaal
Posted 01-07-2010 22:36 by vandaal Wijzig reactieProfiel van vandaalQuote dit bericht

Blij dat ik het voorprogamma Toxocara niet had gemist.
Ik kende deze band nog niet maar wat ik zag en hoorde beviel mij prima!
Na 19 jaar weer eens Obituary mogen aanschouwen wat enerzijds erg gaaf was maar ook een beetje tegen viel. De nummers klonken erg bruut maar iets meer interactie met het publiek had ook wel gemogen. Dhr. Tardy heeft volgens mij behalve zijn gebrul geen woord tegen het publiek gezegd of maar een nummer aangekondigd ofzo. Ok, het is momenteel tropisch heet in nederland maar om telkens om de 2 nummers een pauze in te lassen?
Pas bij het laatste nummer slowly we rot had ik het idee dat de zaal en de band een beetje wakker werden.
Toxocara deed igg meer hun best op het podium.
Het zal het leeftijdsverschil wel zijn.

the witch
Usericon van the witch
Posted 01-07-2010 23:05 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 1 juli 2010 20:35 schreef frontpage het volgende:
Op graspop was santolla er niet, hoe zat het hier?

Ik heb begrepen dat hij vast zat en net vrij was.

see you at occultfest!

the witch
Usericon van the witch
Posted 01-07-2010 23:07 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Was best rustig gisteren. En goeie airco, ben gelijk verkouden duh. Maar Obi was wel weer gaaf, alhoewel ik ook de show en sfeer in Hedon beter vind.
En leuk dat ik eindelijk weet wie not your bitch is!

see you at occultfest!

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 02-07-2010 9:44 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Dat genoegen heb ik weer niet gehad....

Ook in de zaal: JPT

10.10.1942 - 20.11.2011

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 02-07-2010 9:54 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2010 23:05 schreef the witch het volgende:
Ik heb begrepen dat hij vast zat en net vrij was.

Klopt, maar hij zat vast in Colombia (waar hij tegenwoordig woont) en niet in de bak of zo. Ralph was ook op tijd op de luchthaven maar kon tot 2 keer toe niet met de vlucht mee naar Europa omdat er problemen waren met zijn ticket. Is uiteindelijk goed gekomen maar op Graspop moesten ze het met Trevor - only doen.

Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 02-07-2010 10:06 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Dat scheelde weer een hoop gepriegel

Ralph was behoorlijk over z'n theewater over het voorval. Hij begon me nog uit te foeteren toen ik zei dat ik weer eens een foto van hem en Steve DiG samen kon maken. 'Man, I'm freaking, can't pay my rent, had to pay $1400 extra to get here, and now you're making jokes about it...'

Je reinste Spinal Tap, of zoals Steve DiG zei 'Wow, that was freaky!'. Ralph + veel =

Later bood Ralph Malph zijn excuses weer aan: Rock 'n Roll!!!

10.10.1942 - 20.11.2011

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 02-07-2010 11:49 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2010 23:07 schreef the witch het volgende:
En leuk dat ik eindelijk weet wie not your bitch is!

=)

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 02-07-2010 19:07 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

10.10.1942 - 20.11.2011

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 05-07-2010 18:45 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Zo'n bas wil ik ook!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com