|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hallo, ik stel voor de nieuwe belgische metal community!! genaamd Ragnarock! Je kan hier het nieuws volgen over wat er in de metal gebeurd en de nieuwe namen van graspop en andere festivals. Je vind er ook concert reports, cd reviews, events! Er is ook een Rss feed zodat je het nieuws opde voet kan volgen. Ook is er een translator voor de niet nederlandstalige mensen Take a look @ http://www.ragnarock.siemplicity.be or http://www.ragnarock666.tk [Dit bericht is gewijzigd door cobfreak op 24-03-2010 21:32] |
|
Het `666` gedeelte? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Superleuk forum! |
|
quote:ROFL Staan in totaal al iets van 5 woorden op ofzo. :') What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Het is ook nog nieuw hé |
|
straks zijn we Hypnos kwijt... |
|
Goed bezig. Dit soort initiatieven houden het wereldje van de metal e-zines jong en levendig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Dankje |
|
quote: echt "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
En ik dacht dat het niet erger kon dan dit kut forum hier Against God and Government |
|
Nou Rotzak toch! |
|
quote: :') ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Is er ook een spellingsverbeteraar voor de wel-Nederlandstalige mensen trouwens? "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Over tien jaar winnen ze niet meer bij 10 voor Taal. |
|
Nieuwe namen voor graspop! zie www.ragnarock666.tk |
|
Ondanks de plepse kleuren en het .tk vind ik het best een overzichtelijke site. Against God and Government |
|
Goede recensies ook... |
|
quote: Inderdaad! Geen speld tussen te krijgen bij de recensie van de 'nieuwe' DevilDriver. |
|
De opmaak ziet er ook professioneel uit. |
|
Ik hoor het al, ik klik niet. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: dit dus. en je hebt lordsofmetal al, en metalfan. Vrij overbodige dus, om het antwoord al even te geven. Want voor de nieuwe namen van graspop kijk ik wel op de graspop site. |
|
ik vind persoonlijk blastbeat.nl wel in orde signature |
|
www.fashioncore.nl voor 't geval je niet weet welke skinnyjeans je aan moet doen morgen. [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 05-04-2010 23:53] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Ik krijg hoofdpijn van de achtergrond. |
|
Wat een bizar forum. Waarom al die scene queen wijfen op de achtergrond? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |