IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : The Crown Volgende pagina
Witchking
Usericon van Witchking
Posted 11-04-2002 22:29 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Meesterlijke band! pas wat van gedownload.
Gave solo's. Mix van trash, death metal en blackmetal invloeden .
www.thecrownonline.com


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-04-2002 22:30 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

yep dat vind ik nou ook relaxe muziek


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 11-04-2002 23:43 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

Zekers band! "Under The Whip" is een aanrader!


Hakkuh


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-04-2002 0:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

HMMMMMmmmmmmmmmmmm... bandje. Wel geinig.



Trotz
Usericon van Trotz
Posted 12-04-2002 0:40 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Ik kreeg laatst in de 013 een cdtje "Death Campaign vol II" en daar staat o.a. The Crown op. Klinkt erg goed


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-04-2002 1:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Vergeet de heavymetal invloeden niet (met name in de solo's).

Een van de beste opgefokte thrashbands tegenwoordig!!!!

Nu met Thomas Lindworm van Grotesque, At the gates, The haunted en Lock up als zanger!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-04-2002 4:32]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-04-2002 8:29 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik ken 2 nrs, Death Explosion eeeeeen, die andere naam ben ik ff kwijt.

ze verzuipen een beetje tussen de andere bands ben ik bang.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 12-04-2002 9:28 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Werkelijk een geweldige band!!!!
Waren ze al toen ze Crown of Thorns heette met cd's als "Eternal Death" (die binnenkort opnieuw worden uitgebracht).

Met "Hell is Here" kwamen ze aan met een cd die daadwerkelijk je kloten via je strot eruit ramt! Supersnel drumwerk, catchy-riffs en refreinen die in je kop blijven zitten en heerlijk meebrulbaar zijn tijdens optredens. De oude zanger was 1 van de smerigste vokills die ik heb gehoord.

Met nieuwe zanger Tompa (die trouwens nooit in The Haunted heeft gezeten) hebben ze de enige juiste vervanger voor de oude zanger n komen ze met "Crowned in Terror" ook weer met een kwaliteit-plaat uit.

Natuurlijk recensie + interview te vinden op Vampire!



1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 14-04-2002 9:19 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Jaaaah!!!!!
The Crown is goed! net als Destroyer 666 , lekkere stoere nieuwe metal bands zonder keyboard gekwezel, corpse paint ge-eikel of andere nieuwewetse fratsen



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-04-2002 12:17 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik vond Hell is here echt een geweldige plaat. Alles wat daarvoor kwam ken ik niet. Deathrace king was mij te rock n roll en te langzaam. Ik heb de nieuwe 1 keer gehoord en volgens mij was het bij deze ook het geval. Veel nieuwerwetse Entombed riffjes en weinig blastbeats. Maar dat kan ik natuurlijk fout hebben.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-04-2002 12:34 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Op 'Deathrace King' oid staat een nummer welke over JON NODVEIDT (Dissection) schijnt te gaan.. ..

Meer info: www.dissection.tk , ga naar miscellaneous ofzo, daar staat er iets over..


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 14-04-2002 14:24 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Heb er denk ik een of twee cd'tjes van, maar die zijn wel een beetje in de vergetelheid geraakt. Toch nog maar eens bovenhalen?


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-04-2002 15:00 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2002 0:40 schreef Trotz het volgende:
Ik kreeg laatst in de 013 een cdtje "Death Campaign vol II" en daar staat o.a. The Crown op. Klinkt erg goed
die cd heb ik idd ook. maar ik vraag me af waar deel 1 is gebleven?
Die band is opzich wel relexed. maar om er nu een cd van te kopen, nou neen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 06-06-2002 15:34 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Helaas is Tomas Lindberg vertrokken wegens persoonlijke problemen met de andere bandleden

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 06-06-2002 15:34]


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 06-06-2002 15:54 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Wie nu de vervanger van hem wordt.
Damn echt kut, Tomas heerschte .


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-06-2002 16:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 april 2002 12:17 schreef XnegativeX het volgende:
Ik vond Hell is here echt een geweldige plaat. Alles wat daarvoor kwam ken ik niet...


Verwacht typisch Zweedse opgefokte deaththrash...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-06-2002 17:33 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

mjoa... wel een leuke band


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 06-06-2002 22:34 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik haat thrash


Zenial


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-06-2002 9:35 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2002 15:34 schreef Witchking het volgende:
Helaas is Tomas Lindberg vertrokken wegens persoonlijke problemen met de andere bandleden
Ow? Jammer weer!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-06-2002 3:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Singer Johan Lindstrand to re-join THE CROWN

THE CROWN will be utilizing the services of original singer Johan Lindstrand during the group's appearance at Finland's Tuska Metal festival on July 13th, according to a message posted on the event's official web site. Lindstrand will be filling the slot left vacant by ex-AT THE GATES frontman Tomas Lindberg, who parted ways with the group earlier this week under very acrimonious circumstances. Johan had originally quit the group in March 2001 due to his strong distaste for the touring lifestyle and was eventually replaced by Lindberg, who sang on the band's most recent CD, Crowned In Terror. THE CROWN's last show with Lindberg took place last Friday, May 31st, at The Shrine in Stockholm, where the group shared the stage with THE HAUNTED and NECROPHOBIC. UPDATE: According to a message posted at THE CROWN's official web site late today, Johan's decision to help out his former bandmates by appearing with the group at Tuska "does not mean that he's back in the band—this is more of an old friend helping out thing."


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 11-06-2002 14:19 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

The crown heerscht gewoon!
Niet veel meer aan toe te voegen....



frankeehm
Sterf af.
Usericon van frankeehm
Posted 11-06-2002 15:29 by frankeehm Wijzig reactieProfiel van frankeehmQuote dit bericht

~The Crown vaak live gezien, zwaar goeie sound en zeer brute live act. Top bande


rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 11-06-2002 16:05 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Hoe vaak is vaak?


sebinsagoil


EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 10-10-2002 13:51 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

GROOT NIEUWS !!!!

De oude zanger van The Crown is terug, en dan bedoel ik die van Deathrace King en de eerdere platen. HELL JAWEL !!!
Is gisteren bekend gemaakt namelijk


BLASTBEATS FOREVER


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 10-10-2002 14:34 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

Crowned in terror is zo'n fucking strak album !! Een sterke band dus!


Noppe


frankeehm
Sterf af.
Usericon van frankeehm
Posted 11-10-2002 21:36 by frankeehm Wijzig reactieProfiel van frankeehmQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2002 16:05 schreef Metal Mark het volgende:
Hoe vaak is vaak?

2 x oh ja dat is niet zo vaak


rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen