|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Meesterlijke band! pas wat van gedownload. Gave solo's. Mix van trash, death metal en blackmetal invloeden . www.thecrownonline.com |
|
Zekers band! "Under The Whip" is een aanrader! Hakkuh |
|
HMMMMMmmmmmmmmmmmm... bandje. Wel geinig. |
|
Ik kreeg laatst in de 013 een cdtje "Death Campaign vol II" en daar staat o.a. The Crown op. Klinkt erg goed |
|
Vergeet de heavymetal invloeden niet (met name in de solo's). Een van de beste opgefokte thrashbands tegenwoordig!!!! Nu met Thomas Lindworm van Grotesque, At the gates, The haunted en Lock up als zanger!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-04-2002 4:32] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik ken 2 nrs, Death Explosion eeeeeen, die andere naam ben ik ff kwijt. ze verzuipen een beetje tussen de andere bands ben ik bang. |
|
Werkelijk een geweldige band!!!! Waren ze al toen ze Crown of Thorns heette met cd's als "Eternal Death" (die binnenkort opnieuw worden uitgebracht). Met "Hell is Here" kwamen ze aan met een cd die daadwerkelijk je kloten via je strot eruit ramt! Supersnel drumwerk, catchy-riffs en refreinen die in je kop blijven zitten en heerlijk meebrulbaar zijn tijdens optredens. De oude zanger was 1 van de smerigste vokills die ik heb gehoord. Met nieuwe zanger Tompa (die trouwens nooit in The Haunted heeft gezeten) hebben ze de enige juiste vervanger voor de oude zanger n komen ze met "Crowned in Terror" ook weer met een kwaliteit-plaat uit. Natuurlijk recensie + interview te vinden op Vampire! http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Jaaaah!!!!! The Crown is goed! net als Destroyer 666 , lekkere stoere nieuwe metal bands zonder keyboard gekwezel, corpse paint ge-eikel of andere nieuwewetse fratsen ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ik vond Hell is here echt een geweldige plaat. Alles wat daarvoor kwam ken ik niet. Deathrace king was mij te rock n roll en te langzaam. Ik heb de nieuwe 1 keer gehoord en volgens mij was het bij deze ook het geval. Veel nieuwerwetse Entombed riffjes en weinig blastbeats. Maar dat kan ik natuurlijk fout hebben. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Op 'Deathrace King' oid staat een nummer welke over JON NODVEIDT (Dissection) schijnt te gaan.. .. Meer info: www.dissection.tk , ga naar miscellaneous ofzo, daar staat er iets over.. |
|
Heb er denk ik een of twee cd'tjes van, maar die zijn wel een beetje in de vergetelheid geraakt. Toch nog maar eens bovenhalen? |
|
quote:die cd heb ik idd ook. maar ik vraag me af waar deel 1 is gebleven? Die band is opzich wel relexed. maar om er nu een cd van te kopen, nou neen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Helaas is Tomas Lindberg vertrokken wegens persoonlijke problemen met de andere bandleden [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 06-06-2002 15:34] |
|
Wie nu de vervanger van hem wordt. Damn echt kut, Tomas heerschte . |
|
quote: Verwacht typisch Zweedse opgefokte deaththrash... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
mjoa... wel een leuke band Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik haat thrash Zenial |
|
quote:Ow? Jammer weer! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Singer Johan Lindstrand to re-join THE CROWN THE CROWN will be utilizing the services of original singer Johan Lindstrand during the group's appearance at Finland's Tuska Metal festival on July 13th, according to a message posted on the event's official web site. Lindstrand will be filling the slot left vacant by ex-AT THE GATES frontman Tomas Lindberg, who parted ways with the group earlier this week under very acrimonious circumstances. Johan had originally quit the group in March 2001 due to his strong distaste for the touring lifestyle and was eventually replaced by Lindberg, who sang on the band's most recent CD, Crowned In Terror. THE CROWN's last show with Lindberg took place last Friday, May 31st, at The Shrine in Stockholm, where the group shared the stage with THE HAUNTED and NECROPHOBIC. UPDATE: According to a message posted at THE CROWN's official web site late today, Johan's decision to help out his former bandmates by appearing with the group at Tuska "does not mean that he's back in the band—this is more of an old friend helping out thing." The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
The crown heerscht gewoon! Niet veel meer aan toe te voegen.... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
~The Crown vaak live gezien, zwaar goeie sound en zeer brute live act. Top bande rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi |
|
Hoe vaak is vaak? sebinsagoil |
|
GROOT NIEUWS !!!! De oude zanger van The Crown is terug, en dan bedoel ik die van Deathrace King en de eerdere platen. HELL JAWEL !!! Is gisteren bekend gemaakt namelijk BLASTBEATS FOREVER |
|
Crowned in terror is zo'n fucking strak album !! Een sterke band dus! Noppe |
|
quote: 2 x oh ja dat is niet zo vaak rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |