|
Auteur: |
|
|
Volgens mij was hier nog geen topic van. 13-15 mei in Dessau Duitsland Twilight of the gods Bolt thrower Testament Behemoth Nevermore Sepultura Six Feet Under Corvus Corax Eluveitie Finntroll Deicide Korpiklaani Saltatio mortis Legion of The damned Decapitated Plus nog een stuk of 50 bands Tickets kosten slechts 60 euro http://www.de.metalfest.eu/bands.html gaan er meer mensen hier heen? |
|
Ik zou wel willen.Er zijn nog een paar gave namen bijgekomen. =) |
|
Moet je er gaan werken Ik ben er, en Skyforger speelt ook |
|
quote: Ik waarschijnlijk nu toch ook. Maar ik ga niet voor Skyforger hoor. =) |
|
Ik ga ook niet voor Skyforger, maar er zitten een hoop fans van die band hier Hopenlijk kan ik Nevermore daar kijken, maar wordt hoe dan ook dik feest |
|
Zin in! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Nevermore is wel gaaf ja,maar heb ze vorig jaar op Wacken gezien,wel van heel ver. Ik kan wel ff voor je invallen hoor,maar wel op tijd terug,dan kan ik snel naar Rotting Christ! Hopelijk is het goed weer,iig droog. =) |
|
quote: Mooi!!Ik ook. Ff de "onbekende" bands geluisterd.Klinken goed. Meer dan de helft van de ruim 70 bands vind ik leuk.Dat gaat veel heen en weer hobbelen worden en "vroeg" opstaan. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 21-04-2010 0:27] =) |
|
Nog 2 dagen.Hopen op mooi,iig droog weer. Hmm eerste2 dagen grote kans op regen en maar 15graden.Brrr. Naja we maken er toch wel een feestje van. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 10-05-2010 0:02] =) |
|
Erg gaaf festival.Volgend jaar zeker weer!! [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 16-05-2010 23:28] =) |
|
zo doen ze dat daar dus, heel sympathiek: http://www.l-iz.de/Kultur/Lebensart/2011/04/Metalfest-2011-Dessauer-Festival-laesst-Nachwuchsbands.html |
|
:') Ja, zeer 'sympatisch' zo... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Verbaast dit jullie? 99% van de festivals en tours werkt helaas met buy-in. Ik zeg niet dat ik er een voorstander van ben, maar zo werkt het al jaren. |
|
dit gaat iets verder dan jezelf inkopen, al komt het in the end wel op hetzelfde neer. Je moet de kleine lettertjes wel heel goed lezen wil je niet op voorhand worden opgelicht als 'beginnende' band. |
|
quote: nee hoor, in duitsland wel waarschijnlijk ja. |
|
Je hebt gelijk, ik had iets genuanceerder moeten zijn, er zijn een aantal touragency's en festival organisaties die uitsluitend met buy in werken. In NL is het inderdaad gelukkig niet zo. |
|
quote: Dit gaat idd een stukje verder. Nu weet ik niet of ik het goed begrepen heb in dat stuk, maar de bands hoeven die kaarten toch niet eerst ook nog eens zelf te kopen he? Ik vind dit soort praktijken iig niet erg netjes. |
|
Ach dit is niet iets nieuws hoor, en je hoeft er natuurlijk niet aan mee te doen. Dit gebeurde ook al bij die wereldwijde contest wedstrijd, waarbij de zaal dus alleen maar gevuld was met vrienden van de spelende bands, hoe heette dat ook alweer? In de US is het heel normaal dat je als band zelf tickets gaat verkopen, ik heb genoeg verhalen van echt grote namen die in Hollywood op de strip lopen met de vraag of je vanavond niet zin hebt om in die en die club een leuk bandje te kijken. |
|
Ah, welke echt grote namen? Boeiender |
|
Bandleden uit bands die ook wel eens in Limousines aan komen rijden, met mooie opgestoken kapsels. |
|
Oh, jij hebt dus ook The Dirt gelezen [Dit bericht is gewijzigd door nark op 07-12-2011 14:31] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
De wat? |
|
Met deze line-up hoef je ook geen peuterfe... ehh paganfest meer te bezoeken. Bruce Banner |
Index / Concerten |