|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zie flyer. Niet meer aanwezig. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 23-04-2010 13:41] |
|
Uuhmm... waar? |
|
Willemeen meen ik? Ben zelf dan bij Oranjepop in Nijmegen. |
|
Is al een topic over meende ik, (te lui om te zoeken). Spelen Tormented en Interment nog ergens anders? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: |
|
quote: http://www.vera-groningen.nl/mainstage/tormented-interment-bloodbastard volgens vera site gaat de tour niet door .....dus..... Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Die bands waren toch eerst geboekt voor Kings Of Metal? |
|
De flyer is d'r |
|
Aanwezig! |
|
Even kijken hoe laat ik terug ben van Enschede (Bolt Thrower) om Grindbashers te zien. Maar sowieso wel aanwezig. Bareuh... |
|
quote: ULKIE!!!!!!!!! Awwwwwwwwwwwwww, is ook weer eens tijd dat wij gaan knuffelen. Boeiender |
|
quote: Bareuh... |
|
Snoeihard afwezig! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Dan is er vast wel een andere irritante klootzak aanwezig. Bareuh... |
|
quote: Hoi. En een tijdschema: 14.00u Zaal open Kroeg 14.30u – 15.00u Colt Impact Zaal 15.00u – 15.30u Obeah Kroeg 15.30u – 16.00u No Need for Introductions Zaal 16.00u – 16.30u Graven Image Kroeg 16.30u – 17.00u Crawfish Zaal 17.00u – 17.30u Grindbashers Kroeg 17.30u – 18.15u We set the sun (DE) Zaal 18.15u – 19.00u Archaic Averno Kroeg 19.00u – 19.45u All for Nothing Zaal 19.45u – 20.30u Izegrim Zaal 21.00u – 21.45u Trashed Hehe, dacht dat we moesten openen joh.... [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 23-04-2010 21:18] Boeiender |
|
Cool, dan ben ik zeker op tijd voor Grindbashers Bareuh... |
|
quote: Hehe, das dan weer mooi! Je had ons alleen gezien in Hedon toch? Boeiender |
|
quote: Niet alleen, er stonden nog meer mensen naar te kijken. Bareuh... |
|
quote: *zucht* Boeiender |
|
Zo, het was ten eerste warm, heel warm in Willemeen, verder was het een gaaf en druk bezocht feestje. Het benedengebeuren was niet zo aan mij besteed, alleen No Need For Introduction bekeken, was in de nieuwe bezetting alweer een stap vooruit. Boven was het aanmerkelijk aangenamer qua muziek, Obeah beukte, Graven Image ragte, Izegrim heerschte, en Trashed kwam zag en overwon. Ik heb alleen van Achiac Averno niet zo veel meegekregen dcor het bezoek aan de KFC. Boeiender |
|
Ik zou graag nog even het gouden nekschot uitreiken aan de sukkel die in de trein van Arnhem naar Deventer tot 3x toe aan de noodrem moest trekken waardoor er een storing in de trein ontstond en deze lange tijd alleen maar op wandelsnelheid kon rijden. Anderhalf uur over dat kleine stukje gedaan. Voor de rest een gezellig dagje in Willeméén. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Godsamme, wat een mongool! Vond de sfeer in de rest van Arnhem akelig, opgefokt. Sinds wanneer staat koninginnedag gelijk met gratis housefeestjes en patjepeërs die daar op afkomen? Boeiender |
|
Ja dat vond ik ook. Tering wat een klote bass van die muziek, tussen nummers door hoorde je het zelfs Danke voor de lieve woordjes hans klok |
|
quote: it wasn't me!!! leuke dag gehad. heb zelf nergens opgefokte sfeer gemerkt... maar mooi feest gehad iig! |
|
Boeiender |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |