|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
de mix the end [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-03-2010 20:44] signature |
|
zo kan het ook [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-03-2010 20:47] signature |
|
nu maar wachten op Blackie Jew signature |
|
waarom alleen op hem? mogen wij niet reageren? Te laat |
|
maar klinkt allemaal vrij vlak.. Mis bas |
|
ligt aan die kutYT en MP3 dat vlakt de compressie af op cd is best vinyl dreunt van de draaier signature |
|
een rooster is WEL een instrument! signature |
|
Zo af en toe wel lekker, beetje jammer dat alles zo hetzelfde klinkt ttttrrrrrrrrrrrrrrrrbieptrrrrrbloeptrrrrrrrrrrrkicktrrrrrrrrrrrbloepkickpiew. |
|
miaaauwrrr, you got teist signature |
|
Nice, laatst al eens tegengekomen tijdens het zoeken naar speedcore op youtube. Toch heb ik liever iets als Mulk, net iets bruter. |
|
eerderlijk waar Mulk is heerseernder maar ze hebben geen Paypal signature |
|
Welwaar! Ik heb via Ladistrophie twee week geleden een pakketje Mulk binnen gekregen! |
|
ik probeer nog steeds via dat label van Ebay, van Skullflower en Mulk en Merzbow en Whourkrk signature |
|
auw, ik beijt in ùijn hand signature |
|
Whourkr heeft gewoon paypal, ook erg leuk op cd. even opzetten |
|
iik ween mar ik heb wel Lacima Mosa - van Gabba FRONT bELIN OP ZWART PLASYTK signature |
|
is best wat op vinyl te krijgen, maar grotendeels wordt het alleen op netlabels uitgebracht [Dit bericht is gewijzigd door barthard47 op 23-03-2010 5:30] |
|
probeer voor speedcore en aanverwant werd in ieder geval http://www.sbm-online.de/ daar halen ook de meeste andere shops het |
|
en gebruik als zoekterm gewoon 'speedcore' want splittercore wordt niet overal gehanteerd, er zijn zelfs mensen die roepen dat de term niet bestaat, maar hoe kan dat nou dat ie bestaat dan denk ik altijd maar |
|
bedrankt! signature |
|
Waarom heet het ...-core? |
|
geen idee [Wild 006] Pain Generate Sperm - SS Durex Terror [ Terror Speedcore ] lijkt me leuk signature |
|
|
|
Ja, kut. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: waarom niet |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |