|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote:Is dit nog steeds het geprefereerde contactadres? De info op jullie site vertrouw ik namelijk wat minder |
|
|
|
Bloody Remains? (Als ik het goed heb, wat heb ik dan gewonnen? ) "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote:Jij mag er gratis in. |
|
We zullen voor 2011 gaan proberen de zaken een stukkie te veranderen voor MFT. Dus nu maar even een up-date. We zijn nog steeds hard aan het werk om de schuld af te lossen, maar goed nieuws is dat er afgelopen jaar maar liefst 66,6% (hoe gaaf) van de schuld is afgelost! Omdat het voor onze (toekomstige) leden wel leuk moet blijven om lid te worden, gooien we het lidmaatschap geld omlaag van 27,50 naar 20 euro per jaar. De entree prijs voor de normale avonden is vastgesteld op 6 euro voor niet-leden, en 2 euro voor leden. MFT-leden krijgen tevens een 11e muntje gratis bij aanschaf van 10 munten. Verder zal er op de komende avonden extra aandacht besteed worden aan wat JULLIE graag willen bij MFT. Andere drankjes in het assortiment? Meer te eten op de avonden? Ander genre dat vaker moet komen? Een bepaalde band die je graag wilt zien? We gaan proberen het zo goed mogelijk na te komen! Ook voor de bands geld: voorlopig zullen we nog bands zoeken die willen komen spelen voor wat biertjes en wat te eten. Maar we hopen ook snel weer een vergoeding te kunnen geven voor het spelen. Want zonder jullie zijn wij natuurlijker nergens. Dus mensen, interesse om lid te worden? Of wil jij met je band (gratis) komen spelen om ons verder uit de schulden te helpen? Een mailtje naar a-mft@hotmail.com graag! Alvast bedankt en hopelijk tot 6 november en/of 4 december! [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 05-11-2010 16:43] |
|
quote: Voor een kratje pils maak ik de volgende keer een flyer die niet zorgt dat je netvlies weg brandt Against God and Government |
|
@Silence: Doe anders een hyves mailing "Help MFT de winter door" met die tekst, krijg je vast reacties op. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-11-2010 16:55] |
|
quote:Ik loop al zo veel te spammen voor deze zaterdag, maar het berichtje is al gemaakt, ja. Dus die zal komende week wel verstuurd worden. Misschien kan er voor 4 december een prijsvraagje komen op de frontpage? En o ja, Rotzak. We zoeken inderdaad nog iemand die handig is met photoshop.. haha. Ik denk dat ik binnenkort zelf maar eens een cursus ga doen. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 05-11-2010 16:58] |
|
quote: Tuurlijk kan dat! Mail maar |
|
quote: haha, het is echt heel simpel, koop gewoon een kleine handleiding die behoorlijk visueel is, en binnen no time kan je een hele mooie poster of flyer in elkaar prutsen. Against God and Government |
|
Weet jij een simpel, niet te duur programma waar dit mee kan? |
|
Die flyer is inderdaad niet om aan te gluren maar dat logo van Bloodsin....ik snap niet dat je daar als band zijnde trots op kan zijn. Veel slechter heb ik nog niet gezien. |
|
Het logo op die paarse flyert is niet dat van Bloodsin. |
|
Daar heb ik het dan ook niet over. Ik heb het over dat logo wat op de bovenste flyer staat. Snap het niet, er zijn tegenwoordig genoeg kunstenaars die je voor een euro of 20 aan een mooi logo kunnen helpen. Maar ja, als jullie dit allemaal goed vinden. Muziek is overigens wel erg vet! |
|
quote:Het is een hyves berichtje geworden. |
|
Wie beantwoord de mail voor MFT? Heb twee keer een mail gestuurt ( over posters voor 4 dec) maar nog niets terug gehad... Dan maar via hier proberen. |
|
Naar mijn a-mft@hotmail.com? Want ik heb niks gekregen? |
|
Ik heb daar 3x heen gemaild.. |
|
Dan snap ik d'r niks meer van. Ik stuur jou wel even een mailtje. |
|
quote:Je kunt The Gimp eens proberen (http://www.gimp.org/), het ding is gratis dus een buil zul je er niet aan vallen. En als je googlet naar `Gimp tutorials' is er ook genoeg te vinden. Vraag me echter niet wat de handige tutorials zijn, ik doe zelf niets met grafische programma's |
|
Tof, dank je! Dat ga ik van het weekend eens uitvogelen. |
|
Ik kijk hier zondagavond dan wel weer naar de nieuwe posters |
|
Nou, ik zie nog niets. Ow, en je hebt mail |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |