|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Straks die kant maar op, heb er wel zin in. Ik kom voor Altar, maar laat me verassen door de rest. |
|
+1. |
|
Ik sla over, ik waag me zo'n kraakhol niet in. Evil Dick |
|
Was gaaf! Terzij de Horde was wel de verassing van de middag / avond voor mij echt een gave band! Altar of Plagues was ook erg goed. Andere bands niet veel van meegekregen. Meer van dit soort shows in Utreg!! |
|
krakers zijn wel lief toch? haha Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Mijn vorige post was enorm sarcastisch die lui moeten vooral doen wat ze zelf willen. |
|
Acu heeft anders jarenlang De Pit gehuisvest: hier speelden elke maand metalbands een avond vol. www.depit.nl The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Was gaaf. Iets met kerken. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 26-04-2010 1:08] |
|
quote: :') Als wij niet gaan branden in de hel dan weet ik het niet meer. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 26-04-2010 2:33] |
|
Gave avond! Terzij de Horde heeft me echt verrast, wat een energie, super om te zien. Die ga ik in de gaten houden. Year of No Light was ik ook niet bekend mee, maar voor mij de band van de avond. Wat ontzettend intens! Super om te zien, en die 2 drummers gaf het echt een extra dimensie, ik was erg onder de indruk. Altar of Plagues begon een beetje zwakjes, in het midden speelde ze erg sterk, en het einde was weer wat zwakker, ze leken er minder zin in te hebben dan de vorige keer, maar het was zeker geen slechte show. Heb er ook van genoten. |
|
@Silence, Burzum: Thanks voor de waardering! Cool dat jullie er bij waren. Was een mooie middag/avond. Starve trok ik goed, Year of No Light is een prima band maar ik was ff doorgekookt na onze show dus heb er maar een stuk van meegekregen. Ook jammer dat ze geen zanger bij zich hadden. Bij Altar of Plagues was het goed meedeinen. Vette, sfeervolle band. Aardige gasten ook. Snel meer van dit in Utrecht! |
|
Ja leuk concert. Terzij de Horde had me hier ook wel verrast maar helaas was de zang was wat minder. Year Of No Light was echt genieten, heerlijke muziek. Na het eerste nummer van altar of plagues weggegaan, viel te veel tegen o.a. door het slechte geluid. [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 26-04-2010 20:10] |
|
Leuk avondje inderdaad. De eerste band vond ik bagger. Terzij de Horde kende ik verder niet maar was een leuk bandje. Year Of No Light vond ik erg gaaf, echter wel behoorlijk hard afgesteld. Desalniettemin genieten, erg gaaf hoe die drummers samenwerkten. En Altar of Plagues viel me ook niet tegen, maar mijn verwachtingen waren dan ook niet erg hoog. |
|
quote:Ja, zeker gaaf om te zien. Als die nog eens in de buurt spelen, ga ik zeker nog eens kijken. |
|
Zonder twijfel de band van de avond, godverdomme wat geniaal vond ik dat Starve heb ik niet gezien, Terzij De Horde vond ik het ook erg goed doen! Ik vond Altar Of Plagues ook niet heel sterk starten, maar naarmate de show vorderde begon het toch weer erg gaaf te worden, de muziek blijft natuurlijk hetzelfde. Al met al een erg leuke middag gehad, met als toppunt natuurlijk Year Of No Light! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ben toch niet meer geweest, was veel te gaar van groezrock. Hopelijk komt YoNL nog eens in de buurt. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |