|
Auteur: |
|
|
Geachte ZM members, Mijn vernieuwde website is online wellicht niet helemaal metal meer speedcore maja + = Check it: www.egnal-ramd.tk Over Design valt te twisten maar het was vooral de bedoeling dat het er niet commercieel uitzag. feedback is welkom... |
|
Ik wil graag de groeten doen aan Schaep! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
.tk :') |
|
Ik vind het mooi. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: verwoede poging de scene Non-commercieel te houden |
|
Ik wil ook in je scene! |
|
quote: :') Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: je hebt gewoon geen stuiver om de kont te krabben Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Sterk staaltje Engels taalgebruik ook op je website. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Ha nee sorry, ik was er dus gisteren niet. Maar als je vanavond aan de straat gaat staan kun je me weer langs zien fietsen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Haha, ik doe het! |
|
Over 5-10 minuutjes Schaepmans! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
PAUPER 4 LIFE BITDZZZZ HAHAHAH JE KAHN NIET SPELLUN HOMOS MOETEN DEUAD GLITCHCORE FOR LIFE PEOP IN JE HOOF. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ahhh, ik was net even aan het plassen! |
Index / Muziek algemeen |