|
Auteur: |
|
|
Hierbij even schaamteloze zelfpromotie Methilde Bouma is het brein achter Sincerus, en vanuit hier ontstond de eerste MCD "Conspire" Zij schreef de muziek helemaal zelf, en de drums werd opgenomen d.m.v Addictive Drums. Tom de Wit (o.a TDW) werd aangetrokken tot zanger, en Ruben Wijga (o.a ReVamp)kreeg de eer om een compleet orchestraal stuk te schrijven. Ook Sander Gommans (HDK, ex-After Forever) werd gevraagd om een Solo op te nemen, die te horen is in het nummer "Karma" 1. Ode (intro) 2. Act Of Violence 3. Endeavour 4. Erase (Lament Of Prometheus) 5. Karma (Solo van Sander Gommans) 6. Katharsis Intussen is er een complete nieuwe line-up gevormd met; Methilde Bouma - Zang/Gitaar Harm-Jan Broekema - Zang Janneke Smids - Synths Siegfried Kramer - Gitaar Paulus Kramer - Basgitaar Jelle Hamstra - Drums Hoe is de sound te omschrijven? Wel, het is vergeleken met de volgende namen: Machine Head, Arch Enemy, Gojira, Soilwork, Bloodbath, Arcturus en Zyklon. Groovy, hard en ook melodieus. Sincerus heeft tot nu toe al aardig wat optredens achter de rug, waaronder het winnen van de Friese voorronde van de Metal Battle. En duikt deze zomer de studio in, voor een waardige opvolger van "Conspire" Sincerus begint nu eindelijk wat van de grond te komen. We hebben een myspace daarop vier nummers die op de MCD/Demo staan die in mei 2009 zijn verschenen. Checken zou ik zeggen! http://www.myspace.com/sincerusmetal [Dit bericht is gewijzigd door Prosti op 26-03-2010 13:02] |
|
Je link werkt niet... |
|
Linkje is intussen gefixt. |
|
Prosti staat voor Prog Josti? Lekkere muziek overigens. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Oh yeah. Bin beneid Omschrijving klinkt goed iig. [edit] tenminste, die in de openingspost [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 26-03-2010 13:25] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
een paar weken terug eens gezien en ik vond het toen wel erg geslaagd. De opnames vind ik dan weer wat minder. |
|
Leuke band wel, zowel live als op cd. Aardige lui ook verder! You smell kinda pretty, wanna smell me? Hoohah! |
|
De live band is dan ook totaal anders. |
|
Intussen zijn we ook bevestigd voor het Freeze Festival,Leeuwarden in September! |
|
Saai, ik mis de nodige spanning in de nummers... Evil Dick |
|
Voor de liefhebbers, check dit topic http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=25904&start=150 |
Index / Heavy Metal |