IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Anathema & The Wounded 23-4 Bibelot
Pegasus
Usericon van Pegasus
Posted 26-03-2010 13:42 by Pegasus Wijzig reactieProfiel van PegasusQuote dit bericht

Pegasus
Usericon van Pegasus
Posted 21-04-2010 9:00 by Pegasus Wijzig reactieProfiel van PegasusQuote dit bericht

Laatste kaarten in de verkoop....

Mandylion
Usericon van Mandylion
Posted 21-04-2010 10:29 by Mandylion Wijzig reactieProfiel van MandylionQuote dit berichthttp://www.mandylion.nl  www.myspace.com/kimmandylion

Snik heb die dag een late dienst....had The Wounded ook weer eens erg graag aan het werk willen zien!

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 21-04-2010 15:28 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Aanwezig!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 21-04-2010 17:04 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Oh ja dit is overmorgen al, wordt leuk.

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-04-2010 17:07 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Helaas

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-04-2010 18:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ga ze in mei in Moskou zien

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 24-04-2010 12:55 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zo, dat was de eerste keer, in de meer dan 15 keer dat ik ze heb gezien, dat ik er niet erg enthousiast over ben.

The Wounded was top! Krijg nog altijd kippenvel bij Northern Lights en de twee nieuwe nummers klonken veel belovend!

Anathema vond ik wat minder. De nieuwe nummers, die ze al 3 jaar live spelen, hebben ze wat uitgemolken. Lee zingt er bijvoorbeeld nog wat bij. Vind ik niet perse een goede toevoeging. De 'nieuwe nieuwe' nummers vond ik wat saai eigenlijk. Misschien dat ik ze vaker moet horen, waarschijnlijk is het meer 'thuis liggend op de bank'-muziek in plaats van live-muziek.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 24-04-2010 23:48 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Ik vond het leuk.
The Wounded vond ik niks aan, niet mijn ding I guess.
Anathema was weer gaaf, alleen vond ik dat ze wel heel veel langzame nummers speelden. Desondanks toch erg van het optreden genoten.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com