|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
is dit een grap>!!!? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
moet je lachen dan? |
|
Gelukkig niet, ik ga die weirde shizzle zeker bijwonen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: nog niet maar ik dacht misschien komt het nog! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
hmz, klinkt als Guano Apes die proberen de nursery rhymes stijl van Macabre na te doen. Vaag. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
mooie omschrijving! |
|
Zal wel weer heel kunstzinnig bedoeld zijn deze muziek, maar ik kan hier echt helemaal niks mee. [Dit bericht is gewijzigd door Nikkus op 26-03-2010 19:26] You smell kinda pretty, wanna smell me? Hoohah! |
|
Ik doe het gewoon! Edit: Schaep. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Dood aan alle drumcomputers! |
|
quote: Dat hangt er vanaf bij at voor muziek ze gebruikt worden Sjon. Dat ik dat moet zeggen... |
|
Jessie! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Dit is gewoon dikke rommel, klaar! |
|
Zolang het maar een vet fuifje wordt! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Heb ze heel lang geleden ooit eens in Leeuwarden gezien. Weet alleen nog dat het heel veel herrie was en dat het in de verste verte niet op het bovenstaande filmpje leek. |
|
Totdonderdagman..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zie ik dan wel maar reken er maar niet op. Ik hoef niet zo nodig elke strontband in het platformtheater te zien. |
|
Pfff tsss. Het zijn wel mensen uit jouw provinsje hoor... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Moet ik hier serieus op antwoorden? |
|
Ja! |
|
Joris de Friese nationalist |
|
opdonderen. |
|
Langskomen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
kutbands kunnen ook leuk zijn |
|
Ja maar dan moeten ze ook echt heel slecht zijn. |
|
Degenen die het kutmuziek vinden moeten vanavond alweer wegblijven! Maar Labasheeda is wel erg vet.. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |