|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote:Toch wel de live-versie met accordeon-solo? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Europe- Rock the night Tadadada, tadadada: Rock it! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Barnburner - Beer today, bong tomorrow |
|
Gary Glitter- Do you want to touch me? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nee, live tour 1982 op youtube. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Prachtnummer qua tekst ook. Vooral de zin "dan koch-e zich een leaverworst bi-j de slageri-j." Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zeker! Nu venenbuleten sunset van normaal. Prrrrrrrrachtig! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gary Glitter- I didn't know I loved you (till I saw you rock and roll) Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Killing Joke- Love like blood Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
michael schenker group - into the arena En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Blur - tender |
|
Blood Cult - We are the cult of the plains |
|
Darkthrone - Splitkein Fever Faustian Spirit of the Earth |
|
op vinyl. gekkenhuis |
|
|
|
Bleh?! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Glorior Belli - Meet vs at the sovthern sign |
|
Forgotten Woods (As the Wolves Gather) edit: nog een paar bijzetten: Ik luisterde dit vroeger altijd bij het slapengaan, maar nu echt al veel te lang niet meer gehoord. [Dit bericht is gewijzigd door Bleh? op 10-04-2010 3:09] |
|
The Graham Bond Organisation – Spanish Blues |
|
quote:Eens luisteren, deze omschrijving klinkt wel interessant: While still firmly seated in between the realms of Black and Death metal, Necros Christos focus on a dark atmosphere created by catchy slow to mid-paced riffs. So far I am impressed, however, future releases can benefit from more experimentation. |
|
quote: Het is zeer gaaf! Wel een nogal korte cd. Ik moet dringend eens wat ander werk van hen kopen. Een paar jaar geleden live gezien en dat was ook super! edit: wtf, eind 2005, de tijd vliegt [Dit bericht is gewijzigd door Bleh? op 10-04-2010 3:16] |
|
quote:Wel lekker korte nummers als ik het zo bekijk. Daar hou ik wel van. 23 nummers / 60 minuten op de laatste cd. |
|
quote: Da's wel heel kort inderdaad. Nu ben ik zelf nieuwsgierig geworden, eens zoeken, later kopen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |