|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zondag 11 april is dé dag voor iedereen in Groningen die zichzelf enige passie voor hardrock en metal toedicht! Vier bijzondere bands voor slechts 5 euro entree zijn de ingrediënten van deze avond. Om de boel niet te laat te maken gaat de deur om 19:30 open zal er begonnen worden door de voormalig Metal Battle winnaars van Recharge. Hun combinatie van melodie, eigenzinnigheid en virtuositeit zorgt voor een cocktail die bijkans iedere rechtgeaarde rocker of metalhead zal kunnen waarderen. Na de uitverkochte cd-release van hun plaat Dark Eden of Illusions die afgelopen jaar uitkwam en de vele shows die ze deden kan Recharge dan ook niet beschouwd worden als ‘openingsbandje’ maar ja, iemand moet het doen en zij waren zo bescheiden om genoegen te nemen met deze rol Soulburn, dat volgens Aardschok-hoodredacteur Metal Mike ‘druipt van de klasse’ zal na Recharge het podium bestormen en met hun mix van zware hardrock en groove hun zogenoemde ‘stadium power rock’ met ballen op de zaal loslaten. Ze speelden onder andere als support van Y&T op het TT-Podium, wonnen alle bandwedstrijden waar ze aan meededen en heel Nederland en een deel van Duitsland werden in hun 1,5 jarig bestaan al ‘platgerockt’. Als de derde band is het de beurt aan de Brazilianen van Seventh Seal, die deze dag net terugkomen van het Portugese gedeelte van hun 3-weekse tournee. De band bestaat sinds 1995, deed in Zuid-Amerika ieder festival van naam aan en ook in Europa is men redelijk bekend met hun mix van power metal, thrash en progressieve riffs. Op deze zondag zullen zij er dan ook alles om aan doen om de aanwezig omver te blazen met hun eigenzinnige combi van deze stijlen die zeer virtuoos gespeeld wordt. Als afsluiter van deze avond zal de eer te beurt vallen aan Karbo, dat met hun zogenoemde ‘groove metal’ altijd garant staat voor een knallende sound, energieke publieksreactie en een groot feest. Het is al een lange tijd geleden dat ze weer te bewonderen waren in Groningen, dus de liefhebbers weten genoeg en moeten anders wel een héél goede reden hebben om hun zondagavond niet in Platformtheater te besteden. www.myspace.com/karbo1 www.myspace.com/officialsoulburn www.myspace.com/seventhsealbrazil www.myspace.com/rechargeband |
|
aanwezig! en mooie poster |
|
Denk dat ik ook wel even kom kijken. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Volgende week gaan we er net als gister weer een dikke party van maken, dus kom allemaal massaal langs bieren, dat is gunstig voor allen |
|
seventh seal was gaaf op sodom, nog een keer in groningen! |
|
Zit zelf helaas in Duitsland, maar als het daar net zo'n feestje gaat worden als dat het bij ons was, belooft het wat! |
|
Met jullie favoriete Schaep bij de deur. |
|
Prima, neem ik een handvol biks mee! |
|
OM NOM NOM NOM |
|
Ik ook! |
|
Ik hoor goede verhalen over Seventh Seal! |
|
van wie? |
|
Seventh Seal zijn inderdaad een stel geweldige kerels!! Onwijs sympathiek en nog eens heerlijke muziek ook! |
|
quote: Van jou, grappenmaker. |
|
quote:Buiten dat die zin niet loopt: wanneer hebben ze de metal battle gewonnen? |
|
Vorig jaar hebben ze hem gewonnen (wel van Groningen he ) |
|
De rest van Nederland is sowieso inferieur en doet er derhalve niet toe. |
|
Werd mij ook al gevraagd of ze niet er helemaal mee opgehouden worden, laatste optreden zou walrus geweest zijn... Hoe zit dat dan? |
|
Nee, ze zaten even in een crisisje, maar bouncen nu weer hard |
|
Zo, vanavond nog een show in Porto en morgenochtend weer om 6:40 terugvliegen naar Eindhoven en in de trein naar Groningen om 's avonds in Platform hard te bouncen. Ik ben blij dat ik zelf niet hoef te spelen morgen |
|
quote: Ik hoop voor je dat Ryanair zich aan de afspraken houdt. Beuk/regel/chill/bounce/vlieg/land niet zoals een Pool/heersch ze, Merrieshruu! Bruce Banner |
|
En er weer een vette lichtshow tegenaan gooien, net als in good ol' Winschoten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ben er vanavond niet bij. Heb wat anders te doen. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
ah jammer, maar wordt hopelijk toch wel lekker vol (voor een zondag ) |
|
Helaas afwezig vanwege ziekte. Met heel veel dank aan de vervangers bij de deur. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |