|
Auteur: |
|
|
Gaaaaf! Maar denk dat het beetje veel gaat worden dan. Donderdag Bolt Thrower, vrijdag en zaterdag Neurotic Deathfest en dan zondags weer werken. Helaas |
|
Rotting Christ in Amersfoort, staat genoteerd! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
bijna YES WEL deeeenk!! |
|
Hmm, klinkt erg leuk. Alleen moet ik effe geld uitsparen |
|
Kijk, dit zie ik nu dus even net op tijd Ik ga eens kijken of het nog te regelen valt om hier heen te gaan Iemand trouwens enig idee hoe laat Rotting Christ speelt? [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 26-04-2010 21:31] Hatsjikidee! |
|
En ik blijf balen dat ik uitgerekend deze week 4 dagen in Roden verblijf |
|
das dichtbij |
|
quote: En ik wilde je net sms-en of je ook ging Zou Nath interesse hebben? Weet trouwens nog niet eens of ik zelf kan Hatsjikidee! |
|
Nath is uitgehuwelijkt aan een of ander Afrikaans stamhoofd.. Ik vind dit concert trouwens wel erg tempting.. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-04-2010 21:35] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hmm, dat klinkt nog verder weg dan Roden... Hatsjikidee! |
|
Mss dat nath net terug is. Maar dan zal ze wel stuk zijn. Hoewel, nath kennende stuitert die toch wel... @jenje: Ja, eng he. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 26-04-2010 21:51] |
|
Werd net nog gebeld of ik meeging.... Leuk,maar nee. Immolation zie ik zaterdag ook en RC over 2 weken. Het kan helaas niet altijd feest zijn. =) |
|
Het lijkt erop dat iedereen het enorm gaaf vindt, maar dat uiteindelijk niemand gaat... Sli-Sla-Slayer! |
|
Klopt, was niet geplant en de avond dus al geboekt.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Concerten |