|
Auteur: |
|
|
|
|
Present! |
|
Aanwezig! |
|
Waarschijnlijk ook aanwezig |
|
Up! |
|
En aanwezig. |
|
Aanwezig. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Voor de liefhebber: tekst en uitleg Vrijdag 14 mei 2010 Heathen + X-tinxtion + Thrashcore Fanatics Een avond keiharde onvervalste thrash. De Bay Area thrashers van Heathen zijn weer terug, en hoe! Met ‘The Evolution Of Chaos’ heeft Heathen het eerste album in zeventien jaar afgeleverd en het klinkt alsof de tijd stil gestaan heeft. Ook niet zo gek als je bedenkt dat oudgedienden gitarist Lee Altus (ook Exodus en Angelwitch), zanger David White (ook Blind Illusion en Defiance) en drummer Darren Minter (ook Angelwitch) van de partij zijn. Verder wordt de band aangevuld met gitarist Kragen Lum en bassist Jon Torres (Angelwitch, Lääz Rockit en The Lord Weird Slough Feg). Na de heroprichting ging Heathen al samen met Nuclear Assault op tour en speelden ze festivals als Keep It True, Headbangers Open Air en Thrash Assault Festival. In Baroeg zullen zij het podium delen met de lokale thrashhelden X-tinxion en het leuke Thrashcore Fanatics dat zich laat beïnvloeden door bands als D.R.I, S.O.D, Excell en Suicidal Tendencies. |
|
Morgen! |
|
Zin in! |
|
Toch maar aanwezig. |
|
Gisteren kaartje gehaald, dus aanwezig. Vreemd laatste keer dat ik ze zag moet alweer begin jaren Negentig geweest zijn met volgens mij Sepultura, maar weet dat geeneens meer zeker. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ook erbij Het doet maar even pijn! |
|
Er is een verandering in het tijdschema gekomen aangezien de band vandaag nog liet weten dat ze een 90-minuten set spelen: 20.30-21.10 Thrashcore Fanatics 21.25-22.10 Xtinxion 22.30-00.00 Heathen Vanavond dus! |
|
quote: Klopt, dat was in Tilburg volgens mij!! Enfin, vanavonddddddddddd |
|
quote: Ik heb ze niet in Noorderligt destijds gezien maar in Paradiso op diezelfde tour. Maar idd vanavooooooonnddddd Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Zo maar eens die kant op. |
|
zo , dat was een superavondje hoor. Heathen was erg, erg goed, de setlis was een en al hoogtepunt en de oude nummer sdoen het nog erg goed (goblins blade ) maar ook beide voorprogramma's waren te gek. Weliswaar vind ik de muziek van X-tinction niet geheel "mijn ding"(met name de refreinen) maar er werd wel zeer overtuigend en strak gespeeld (en de zangers is een goede front"man" en "ratje" zou 15 jaar geleden zo een solo cd op Shraphnel kunnen hebben uitgebracht(in plaats van zijn eigen geode mini-cd). En TCF was ook te gek. Zulke hardcore is helemaal mijn stijl. Jammer dat jullie stand na het optreden van Heathen was verdwenen, had graag een cd gekocht). Ik heb genoten |
|
Er was wat verwaring daar wij precies dezelfde geldkist als X tinxion hadden, zei dachten dat hun sleutel net meer pasten en hebben onze kist geforceerd hahaha! Maar PM me je ardres effe, kan er best eentje opsturen ;-)! was een hele leuke avond iig, Heathen speelde echt geweldig en X tinxion is natuurlijk het beste van NL op thrash gebied te bieden heeft.. |
|
quote: Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten. X-tinxion kwam wat moeizaam op gang, maar met nummers als Drowned en Deep Down Inside kan het natuurlijk eigenlijk niet misgaan. Heathen was geweldig! Ik ken vooral de nummers van het nieuwe album, maar ook de oude hakten er goed in!! |
|
Jaaa da was gezellie gisteren!! We hadden in t begin wat last van 'bijgeluiden', piepppppppppppp, brommmmmmmmmmmmmmmmmm hahahah TCF en Heathen waren gaafffffff |
|
quote: aan de andere kant... jij kreeg geen bloemetje (dat moet toch wel een klap zijn geweest ) |
Index / Concerten |