|
Auteur: |
|
|
Zondag 16 Mei organiseert stichting Knoal88 een klein festival genaamd Pagepop... de aanvang voor dit festival is 12:00 uur en de entree is volledig gratis. Het gaat dan om de volgende namen: goodness!gracious! The Kocks at the Backdoor Kop & Ernst Bond tegen Harries The Moe Greene Specials The Stilettos Paris Dandies En natuurlijk HEIDEVOLK! Dus komt allen gezellig langs op zondag 16 Mei in Stadskanaal! www.pagepop.nl/ |
|
Bij Heidevolk keihard aanwezig. Lekker vlak bij huis ook. Is er trouwens al een speelschema bekend? [Dit bericht is gewijzigd door nakooma op 02-04-2010 10:37] www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Datzelfde idee heb ik ook zo ongeveer Half jaar geleden was er ook al zo'n vaag festival ten oosten van Groningen met Heideroosjes, Elexorien en een berg andere popmeuk |
|
Ik ben ook alleen maar tijdens Heidevolk aanwezig. Hoorde ook nog van wat andere lui dat ze dan even langskomen. Mooi toch hoe drukker het is bij H.V des te beter. Kunnen ze volgend jaar eens wat meer van dit soort muziek neerzetten. [Dit bericht is gewijzigd door nakooma op 02-04-2010 11:31] www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Bond tegen Harries is wel cool! |
|
Kom ook wel ff buurten tijdens Heidevolk. Als het mooi weer is wellicht de hele dag wel ff, maar die bands kunnen me verder gestolen worden, op Heidevolk na dan. |
|
Ja wie weet, maar dan gewoon voor het bier ipv Heidevolk. Bah, Heidevolk.. te vaak gezien. |
|
Kan je beter wegblijven, want de rest is helemaal bagger |
|
Wat? Het bier is er bagger? Nah we zullen zien, als ik in Pekelalala ben dan kan ik hier ook wel even heen. |
|
quote: Ligt eraan wat voor bier ze schenken. Misschien wel Dommelsch???? In dat geval thuis eerst maar ff een aantal nuttigen. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Oh eh.. dan maar wijn. Dat hebben ze toch wel daar? Ja toch? Toch? |
|
Ik heb geen idee Maar stel dat ze nou echt Dommelsch schenken dan zal de wijn ook wel bocht zijn. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Sjezus, doe ik eens aan positief denken.. verknal jij het voor mij Nou, dan maar een fles rum mee en -doe het zelf cocktail shaken- |
|
Ik laat het Bert nu uitzoeken Maar die wist het ook niet. [Dit bericht is gewijzigd door nakooma op 02-04-2010 13:47] www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: Hahaha! |
|
Knoal88? Antifa, where are you? |
|
Ja inderdaad! 88 en dan ook nog een paganband! DAT KAN NIET KOSHER ZIJN! Bruce Banner |
|
Morgen om 1900 uur spelen ze een uurtje! Dan zal ik er zeker even zijn |
|
Ik ook aanwezig. En ik verwacht dat Onweerwolf er ook even goed over nadenkt dat ze toch ook langs komen. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Waar waren Joris en Sebas? |
|
quote: Ik heb er aan gedacht maar ik was echt behoorlijk brak zondag. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
ik was het gewoon vergeten, haha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Joris was ziek en Sebas was op huwlijksreis. Vandaar dat ze speelde met 2 vervangers. Maar het was wel weer gaaf. P.S- Jullie kunnen de foto´s al bekijken. [Dit bericht is gewijzigd door nakooma op 18-05-2010 16:24] www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Ah, mooi... Testament was nu dus helemaal de juiste keuze! |
|
Heidevolk was maar matig..... ze deden zeker wel hun best, maar de geluidsapparatuur kon het volume absoluut niet aan, en het gemis van één van de originele zangers maakte het er wel een stuk minder op! Toch was het wel gezellig |
Index / Concerten |