IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : wat ik zou willen... Vorige pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-04-2002 15:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 april 2002 15:52 schreef attila_de_hun het volgende:
is gewoon een possessed reunie concert in Nederland....

Ze hebben dacht ik enkele jaren geleden reunie demo's gemaakt -reunie is toen mislukt- meen ik ergens tussen de regels door te hebben gelezen; ik schat zo rond de tijd dat de Destruction reunie ep uitkwam.

(die ik overigens zoek; heeft iemand die?)

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-04-2002 15:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2002 15:11 schreef Mutilator het volgende:
Ze hebben dacht ik enkele jaren geleden reunie demo's gemaakt -reunie is toen mislukt- meen ik ergens tussen de regels door te hebben gelezen; ik schat zo rond de tijd dat de Destruction reunie ep uitkwam.

(die ik overigens zoek; heeft iemand die?)

Ja dat klopt. Ik heb dat materiaal nog nooit gehoord. het is overigens wel zonder Jeff Baccara en hij was naar mijn mening een essentieel onderdeel van het Possessed-geluid.

Van die reunie ep heb ik ook nog nooit materiaal gehoord maar hij schijnt wel erg slecht te zijn. Meer gebaseerd op techniek dan op agressie (ook Schmier doet niet mee op deze ep ). Gelukkig heeft destruction beseft dat hun kracht vooral in de agresiie en intensiteit van hun muziek ligt (plus schmier op de vocalen) en dat heeft weer geresulteerd in twee super trash cd's

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 14-04-2002 16:03 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Wat ik zou willen is een metalfeestje in mijn tuin met bands als :

-Immortal
-Rhapsody
-Vintersorg
-Ancient Rites
-Children of Bodom
-Dying Fetus

en dat we limonade met de bandjes mochten drinken!

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 14-04-2002 16:06 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Atilla: je hebt een beetje een "nostalgie-aanval" heb ik het idee ?

Teminste, ik zie opeens allemaal topics omhoog schieten waarin het over oude bands/metal gaat....

Maar: Possessed is echt een van de aller, aller-beste....

Ik denk ook niet dat die band zonder Jeff, Lary, Mike en Mike werkelijk 'possessed' zal klinken. Ze zijn gewoon dood, en dat moeten we maar accepteren.......

Ik, Wil Schuurman

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 14-04-2002 16:07 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Wat ik zou willen?

Dat the Gathering weer harder ging spelen en als het ff kan nog met een grunter erbij.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-04-2002 16:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2002 16:06 schreef Snagger het volgende:
Atilla: je hebt een beetje een "nostalgie-aanval" heb ik het idee ?

Ja, ik draaide pas weer al dat oud materiaal en het hakte er weer eens stevig in (ik luister nu ook heel veel naar de eerste twee van DRI). Maar ik vind dat er nu ook erg veel goede bands rondlopen, bijvoorbeeld suffocation,(of zijn die ook al "oud"?)nile, rhapsody etc. Alleen als je wat jonger bent ben je denk ik gevoeliger voor nieuwe bands en laten daarom een diepre indruk achter en daarom zullen bands als exodus, slaughter,possessed, bathory en dark angel etc. altijd een streepje voor blijven houden.
Maar nogmaals, de hedendaagse scene heeft ook zijn absolute hoogtepunten.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 14-04-2002 16:19 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik, Wil Schuurman

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com