|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja dat klopt. Ik heb dat materiaal nog nooit gehoord. het is overigens wel zonder Jeff Baccara en hij was naar mijn mening een essentieel onderdeel van het Possessed-geluid. Van die reunie ep heb ik ook nog nooit materiaal gehoord maar hij schijnt wel erg slecht te zijn. Meer gebaseerd op techniek dan op agressie (ook Schmier doet niet mee op deze ep ). Gelukkig heeft destruction beseft dat hun kracht vooral in de agresiie en intensiteit van hun muziek ligt (plus schmier op de vocalen) en dat heeft weer geresulteerd in twee super trash cd's |
|
Wat ik zou willen is een metalfeestje in mijn tuin met bands als : -Immortal -Rhapsody -Vintersorg -Ancient Rites -Children of Bodom -Dying Fetus en dat we limonade met de bandjes mochten drinken! |
|
Atilla: je hebt een beetje een "nostalgie-aanval" heb ik het idee ? Teminste, ik zie opeens allemaal topics omhoog schieten waarin het over oude bands/metal gaat.... Maar: Possessed is echt een van de aller, aller-beste.... Ik denk ook niet dat die band zonder Jeff, Lary, Mike en Mike werkelijk 'possessed' zal klinken. Ze zijn gewoon dood, en dat moeten we maar accepteren....... Ik, Wil Schuurman |
|
Wat ik zou willen? Dat the Gathering weer harder ging spelen en als het ff kan nog met een grunter erbij. |
|
quote: Ja, ik draaide pas weer al dat oud materiaal en het hakte er weer eens stevig in (ik luister nu ook heel veel naar de eerste twee van DRI). Maar ik vind dat er nu ook erg veel goede bands rondlopen, bijvoorbeeld suffocation,(of zijn die ook al "oud"?)nile, rhapsody etc. Alleen als je wat jonger bent ben je denk ik gevoeliger voor nieuwe bands en laten daarom een diepre indruk achter en daarom zullen bands als exodus, slaughter,possessed, bathory en dark angel etc. altijd een streepje voor blijven houden. Maar nogmaals, de hedendaagse scene heeft ook zijn absolute hoogtepunten. |
|
Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |