|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Klinkt als? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Vader |
|
hm ik ga vanavond downen klinkt veel belovend !!!! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
mijn kennis van de latijnse taal is niet echt geweldig, maar zou die band niet "dies irae" moeten heten? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
ja klopt - typ foutje, het moet inderdaad dies irae zijn met0l! |
|
geef mij maar VADER... Suck my piss |
|
Die kunnen wel spelen ja... Man oh man... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik vind het echt top!n Luister maar es naar het nummer immolated of zohak. Ik vind het bijna beter dan vader.. Trieste gast |
|
Doe mij maar gewoon Vader dies irea is tw. project van een paar gasten van Vader. (of een gast, ik weet het niet precies) |
|
quote: goh Suck my piss |
|
quote: Je meent het... Trieste gast |
|
Hmmm, Vader (voor vrienden gewoon Papa) mag dan wel iets origineler zijn maar ik vind Dies irae net iets lekkerder beuken. Ik ben gek op snelheid. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ssssst, niet doorvertellen! (slaat op bestial blasphemer...) [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 12-04-2002 18:41] |
|
Dies Irae is ook een soort avontuurlijke horroroperametal uit Italie. Schijnt vrij cult te zijn... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-04-2002 18:52] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Het is gewoon vette death metal.. Trieste gast |
|
quote: Hmmm. Ik ken wel horroroperametal uit Italie, maar da's 'Devil Doll' en een plaat daarvan heet 'Dies Irae'. Of nou ja, het labeltje zat in Italië iig. |
|
Dies Irae heerscht ik heb zelf The sin war en Sculpture of stone ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Beukend ja! Genocide Generation, heerschend nummer! |
|
het beukt, heeft echt gave bas erin zitten en de solo's zijn ook erg gaaf. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: goh.... heb je dat nummer van iemand toevallig doorgestuurd gekregen? carcasstrid |
|
of was dat dat beroerde nummer dat ik laats tin de goudvishal als verzoekje kreeg om te draaien Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: hahahahah!!! huh? aangenaam... hahahahahahahahahaa!!!!! carcasstrid |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ik zal van degene eens even een prachtige foto posten in het foto topic straks, eens kijken of iemand het herkent. |
|
quote: het? carcasstrid |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |