|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Houwitser DrDoom. Grindcore met een mix van Black & Death metal. Infestis. Black metal Praetor. Snelle combinatie van Black & Death metal. De deuren zullen rond 7uur open gaan en dat eerste band zal ongeveer om 8 uur beginnen, tegen 12uur zal de laastse band klaar zijn. En waarschijnlijk even een fout uurtje met Dj Joris http://www.last.fm/event/1480644+Gekletter+ [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 10-04-2010 14:04] |
|
Kijken of we er weer bij kunnen zijn. |
|
Ja ik moet even zien hoe laat ik dat ga doen. Dacht misschien als pre after party van 12 tot 1 en dan daarna naar Rudy's voor de echte afterparty [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 06-04-2010 15:22] |
|
hahahaha gouden plan`1 Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Graag wat eerder, kan wel tussen Dr. Doom en Houwitser in toch? Anders kunnen de treiners er niet van genieten! |
|
strak plan, fuck houwitzer.... dan kunnen we mooi op tijd naa rhuis.. of ik blijf natuurlijk in B'Post dat kan ook.... in dat geval kunnenw e gewoon op tijd naar Rudy! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik ben voor afterparty in de Roskam en dan met vier man taxi naar Leeuwarden. |
|
Ik moet dan naar GRUNN! maargoe,d denk dat ik wel in b'post blijf crashen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ja daar zet ik ook nog aan te denken, maar moet toch eerst even chillen na het optreden |
|
Feessie! |
|
quote: Ook volgende week met Jesus Crost in Den Haag! =) |
|
quote: Ook een feessie! |
|
quote: Kom mee naar Ljouwert dan, kist wel bij mij pitten. |
|
Beter komen jullie beidden richting Grunn! |
|
quote: ik kan anders ook wle wat foute shit draaien ;l) Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ja kan wel maar dat zien we dan wel weer. |
|
ja, GRUNN it is denk ik! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Kom ook wel ff weer crashen, hoop alleen dat het dit keer niet zo letterlijk wordt als de laatste keer bij de Roskam |
|
Aanwazig! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
DrDoom feestje GENOHOT! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Vorige keer ook heel gezellig, dus ik ben wel weer van de partij. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Dit wordt wel dope, even kijken wat er mogelijk is. |
|
schaep, alles is mogelijk! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Heb er nu al zin in |
|
quote:Maar niet te brak, want de dag erop moeten we nog even hossen in 'knoal op Heidevolk! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |