|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jamaar..toen waren wij vervelend en dronken. Boeiender |
|
tja... 1.90m + 2.01m .... |
|
quote: Omgekeerde wereld.. Maar goed, was inderdaad een leuk feestje, en dat kale menneke was natuurlijk niet alleen. |
|
eenzijdig verhaal gehoord , zelf ook je spullen aan het verkassen geweest dus er niks van mee gekregen. Ik stond er met m'n neus boven op , tuurlijk geeft dat jong een duw als er ineens uit het niks een mannetje op 10cm afstand van 'z'n gezicht af begint te muilen. Jammer joh , komt ook niet ten goede v/d naam van je band. BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: Ik ben niet voor niets zanger geworden.. ( hoef ik niet te sjouwen.) Als ik iedereen die tegen me aan ziet te miepen een douw moet geven ben ik de hele dag bezig met mensen duwen. Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat je wat terug zegt en met je handjes van iemand afblijft. |
|
dus jullie gitarist krijgt van jou een cursus fatsoen , zelfcontrole/zelfbeheersing & correct inschattingsvermogen kado zodat een volgend feestje wel gewoon gezellig blijft???? De jongen was geeneens dronken zoals eerder in dit topic werd gementioned , 't starte vanwege de wijze waarop er verzocht werd even aan de kanten te gaan , als dat noe iets meer subtiel was verlopen was er geen vuiltje aan de lucht. & als je niet tegen "wel" dronken mensen kan ga dan net als Normaal theatervoorstellingen doen Maar goed & no further shit on this issue. BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: Speel al bijna 6 jr samen met um, dit was/is de eerste keer dat ik iets dergelijks mee maak. quote: Ik weet natuurlijk niet hoe dronken iemand is. ( dat kan je ook niet altijd zien.) Er van uitgaande dat de opmerkingen die hierboven geplaatst zijn ook van iemand komen die deze knakker kent, is het toch raar? quote: Inderdaad1 Death metal is ook bekend om zijn subtiele handelswijze. Inderdaad verder een non issue. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |