|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Welke supports? |
|
Maken we zo snel mogelijk bekend! |
|
Vet! |
|
Hé! [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 09-04-2010 22:53] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
De geplande Europese tour van Crowbar is ingekort vanwege een festivalshow van Crowbar gitarist Kirk Windstein met zijn andere band, Down. De datum van de Baroeg show is verplaatst naar woensdag 23 juni! Daarnaast is Greyline bevestigd als support voor Crowbar in Baroeg. [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 14-04-2010 12:56] |
|
Titel aangepast op verzoek Baroeg Rotjeknor. Bruce Banner |
|
Thanks! |
|
Van de partij! |
|
Ik ben ook van de partij |
|
quote: Ik voorzie halve liter pret op de achterbank! |
|
Uiteindelijk: Crowbar AmenRa Greyline |
|
Vette line-up, wellicht aanwezig. |
|
line up is zeker ruig, benieuwd of er nog mensen van hier uit de buurt die kant op gaan! |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig. |
|
Deze band blijft ruig en live beukt het hard.Crowbar blijft een solide brok sludge die weinigen kunnen evenaren. Waarschijnlijk wel aanwezig. Evil Dick |
|
|
|
Nog 2 weekjes! |
|
Volgende week... quote: |
|
Morgen!! |
|
Tijdschema? |
|
19.00 - 19.25 Redrum Inc. 19.40 - 20.15 Greyline 20.45 - 21.30 AmenRa 22.00 - 23.00 Crowbar |
|
Siked voor morgen! Word mooi feestje! |
|
Ik herken nog niet zo snel mensen, maar mocht ik herkend worden zou ik het leuk vinden een praatje te maken ^^ Ik draag morgenavond vrij lichte en zomerse kleding. Het doet maar even pijn! |
|
Siked |
|
Jep, vanavond! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |