|
Auteur: |
|
|
Jupiter metalfest -Willemeen Arnhem The Monolith Deathcult Trial By Ordeal Am Tuat Burial Earth TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
wel heel kort dag M. 't is tog geen grind? (*"wie is hier nu de snackbar*) [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 08-04-2010 20:05] |
|
Gewoon omdat het kan. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
wel erg grind, jbassist.... |
|
@ gb: zeik niet zo! |
|
Jonge, ik ben zo grind dat ik niet Shane Embury hoef te bellen, die gast belt mij. TRUE STORY Nu jij weer "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
...wacht maar... binnenkort laat ik je weten wie ons heeft gebeld... |
|
Mart? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
nee, we hebben aan "de ondergrondse" onze gage aangepast aan 50 euro + bier en dan zouden we 665m2 muurverf meenemen... helaas was dat 1m2 te weinig voor hun want de weggeefwinkel kon ook wel een likje verf gebruiken... |
|
Ik snap de link btw niet echt hehe.. maargoed: Bummer als een sneeuwpop in de summer. [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 08-04-2010 20:30] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Jammer, ik kan niet. Anders was ik wel geweest. euu? |
|
Ik ben aanwezig, zal TMDC wel missen, want ik moet om 23.30 alweer oprotten naar de trein, maar het zal wel gezellig worden . |
|
quote: goh, dat die kansloze kutkrakkers een telefoon hebben... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Hehe, als je refereert aan diegene die postte, zit je wel erg fout. Boeiender |
|
Eerste band was kut. Tweede band en derde band niet echt opgelet. TMDC was weer gaaf. Ik was in ieder geval goed zat, heb gaten in mijn geheugen, koppijn en ik vraag me af waar het bolletje van mijn piercing heen is. |
Index / Concerten |