IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Doom
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-09-2002 22:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Wie kent deze band? ik heb onlangs de cd"total doom"aangeschaft! keigaaf! een soort overgang van discharge naar napalm death! zijnook erg politiek denk ik. Als die zanger zingt "I dont wanna die in a nuclear war" druipt de linksheid uit je speakers. Maar goed, de muziek is bikkel en bikkel hard.die moet de meest rechtse banger toch wel aanspreken.

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 03-09-2002 23:29 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

doom rules!! vette crustcore! naam misplaats en iedereen denk dat 't videogame patches zijn die ik op mijn broek heb

attila_de_hun
Posted 04-09-2002 19:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2002 23:29 schreef collision-tammi het volgende:
doom rules!! vette crustcore! naam misplaats en iedereen denk dat 't videogame patches zijn die ik op mijn broek heb

haha, aan het aantal reacties te zien zijn er nog wel meer hier op het board die hetzelfde denken.

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 04-09-2002 19:32 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

vet spel

No meat is sweater

attila_de_hun
Posted 04-09-2002 20:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2002 19:32 schreef Infaustus het volgende:
vet spel

ja, en er bestaat ook nog en band die doom heet . dus als je dat spel speelt kun je ook nog eesn naar doom luisteren. leuk he?

collision-tammi
leuke jongen
Posted 04-09-2002 21:00 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

maar is dat wat, die verzamel cd?!

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 04-09-2002 21:46 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2002 20:03 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, en er bestaat ook nog en band die doom heet . dus als je dat spel speelt kun je ook nog eesn naar doom luisteren. leuk he?

ja dat lijkt me erg leuk

No meat is sweater

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 05-09-2002 21:02 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik kocht die CD een half jaar geleden ook en heb hem toen ook al de hemel ingeprezen; hij is nog steeds erg goed!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2002 21:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gooi op Rhodium dan!

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 05-09-2002 21:06 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik dacht bij het lezen van de titel dat je 't over de muziek stijl had.
En helemaal toen ik in de kolom "Laatste Post" McDoom las.
Maar ja on topic: Ik ken ze niet.

collision-tammi
leuke jongen
Posted 05-09-2002 21:09 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

als je van lomp crust houd moet je 't echt eens luisteren

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2002 21:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

jajajajajajaja
ikke wille !!!

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 05-09-2002 21:13 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 21:06 schreef MBMarduk het volgende:
Ik dacht bij het lezen van de titel dat je 't over de muziek stijl had.
En helemaal toen ik in de kolom "Laatste Post" McDoom las.
Maar ja on topic: Ik ken ze niet.

Ik postte ook alleen om verwarring te zaaien! Ik ken de band Doom helemaal niet.

quote:
Op 5 september 2002 21:04 schreef Jenje het volgende:
Gooi op Rhodium dan!

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 05-09-2002 21:14]

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 05-09-2002 21:25 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik zal kijken wat ik voor je kan doen Jenje!

attila_de_hun
Posted 05-09-2002 22:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2002 21:00 schreef collision-tammi het volgende:
maar is dat wat, die verzamel cd?!

ja, echt wel! het is een combinatie van tweede oude lpees of wat ep's ofzo. staan heel veel nummers op. en geen slechte. zoals ik al schreef vind ik het de perfecte overgang van discharge naar napalm death.

collision-tammi
leuke jongen
Posted 21-09-2002 12:38 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ja, ik heb de split met hiatus, en een bbc peel sessions cd.. erg cool

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 21-09-2002 12:40 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Jenje zat zeer hard te zeuren om mp3's, maar wat vind hij er nu eigenlijk van?

Asgorath
Praise the Tuin Kabouters
Usericon van Asgorath
Posted 21-09-2002 22:22 by Asgorath Wijzig reactieProfiel van AsgorathQuote dit berichthttp://www.doom-metal.com

gvd.. ben ik er ALWEER ingetrapt om in dit topic te kijken omdat ik dacht dat het over Doom ging. Nou ja, het gaat natuurlijk over Doom... maar niet over Doom.. arghs! *confused now*

"Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 22-09-2002 3:12 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Leuk zo'n topic.

Ik post nog maar eens om nog meer mensen in de val te lokken.

attila_de_hun
Posted 22-09-2002 12:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2002 12:38 schreef collision-tammi het volgende:
ja, ik heb de split met hiatus, en een bbc peel sessions cd.. erg cool

Hiatus, zijn toch belgen, niet??? Ik heb daar wel eens wat brute nummers van gehoord. hebben die veel cd's uit en eventuele aanraders aub??

en Mcdoom, jij natuurlijk inmiddels de cd van van doom ook aangeschaft. hoe vind je hem???

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 22-09-2002 12:33 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Euh, zie dit topic. Ik vind hem nog steeds . Klasseplaat!

attila_de_hun
Posted 22-09-2002 12:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2002 12:33 schreef McDoom het volgende:
Euh, zie dit topic. Ik vind hem nog steeds . Klasseplaat!

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 22-09-2002 12:46 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Was je serieus dan? Ik dacht dat je zat te ouwehoeren.
Ik ga Doom zo maar eens opzetten. Al veel te lang niet geluisterd.

attila_de_hun
Posted 22-09-2002 13:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2002 12:46 schreef McDoom het volgende:
Was je serieus dan? Ik dacht dat je zat te ouwehoeren.
Ik ga Doom zo maar eens opzetten. Al veel te lang niet geluisterd.

hehe, ik zat gewoon slap te ouwehoeren maar je had het toch al gezegd dat je de cd had. beter lezen dus en dan pas slap ouwehoeren. ik ga de cd ook draaien!!!

I dont wanna die in a nuclear war!!!

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com