|
Auteur: |
|
|
doom rules!! vette crustcore! naam misplaats en iedereen denk dat 't videogame patches zijn die ik op mijn broek heb |
|
quote: haha, aan het aantal reacties te zien zijn er nog wel meer hier op het board die hetzelfde denken. |
|
vet spel No meat is sweater |
|
quote: ja, en er bestaat ook nog en band die doom heet . dus als je dat spel speelt kun je ook nog eesn naar doom luisteren. leuk he? |
|
maar is dat wat, die verzamel cd?! |
|
quote: ja dat lijkt me erg leuk No meat is sweater |
|
Ik kocht die CD een half jaar geleden ook en heb hem toen ook al de hemel ingeprezen; hij is nog steeds erg goed! |
|
Gooi op Rhodium dan! |
|
Ik dacht bij het lezen van de titel dat je 't over de muziek stijl had. En helemaal toen ik in de kolom "Laatste Post" McDoom las. Maar ja on topic: Ik ken ze niet. |
|
als je van lomp crust houd moet je 't echt eens luisteren |
|
jajajajajajaja ikke wille !!! |
|
quote: Ik postte ook alleen om verwarring te zaaien! Ik ken de band Doom helemaal niet. quote: [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 05-09-2002 21:14] |
|
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen Jenje! |
|
quote: ja, echt wel! het is een combinatie van tweede oude lpees of wat ep's ofzo. staan heel veel nummers op. en geen slechte. zoals ik al schreef vind ik het de perfecte overgang van discharge naar napalm death. |
|
ja, ik heb de split met hiatus, en een bbc peel sessions cd.. erg cool |
|
Jenje zat zeer hard te zeuren om mp3's, maar wat vind hij er nu eigenlijk van? |
|
gvd.. ben ik er ALWEER ingetrapt om in dit topic te kijken omdat ik dacht dat het over Doom ging. Nou ja, het gaat natuurlijk over Doom... maar niet over Doom.. arghs! *confused now* "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
Leuk zo'n topic. Ik post nog maar eens om nog meer mensen in de val te lokken. |
|
quote: Hiatus, zijn toch belgen, niet??? Ik heb daar wel eens wat brute nummers van gehoord. hebben die veel cd's uit en eventuele aanraders aub?? en Mcdoom, jij natuurlijk inmiddels de cd van van doom ook aangeschaft. hoe vind je hem??? |
|
Euh, zie dit topic. Ik vind hem nog steeds . Klasseplaat! |
|
quote: |
|
Was je serieus dan? Ik dacht dat je zat te ouwehoeren. Ik ga Doom zo maar eens opzetten. Al veel te lang niet geluisterd. |
|
quote: hehe, ik zat gewoon slap te ouwehoeren maar je had het toch al gezegd dat je de cd had. beter lezen dus en dan pas slap ouwehoeren. ik ga de cd ook draaien!!! I dont wanna die in a nuclear war!!! |
Index / Heavy Metal |