IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Mannen met lang haar en werk... Volgende pagina
Blubber
Usericon van Blubber
Posted 13-06-2001 11:07 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

TJa, heeft iemand er evaring mee dat werkgevers er over gaan zeiken?


BlackAngl
You live here often?
Usericon van BlackAngl
Posted 13-06-2001 11:24 by BlackAngl Wijzig reactieProfiel van BlackAnglQuote dit berichthttp://www.blackangel.nl

volgens mij ligt het er net aan wat voor werk je doet en/of het wat uitmaakt voor je werk of je kort of lang haar heb(bijv. als je zo een muts opmoet zoals in het ziekenhuis of in een keuken) maar je kan altijd in een staart doen als het daarvoor lang genoeg is mocht je werkgever er nog om zeuren toch?


In love with the terror that comes when the moon is full, and the angels have fallen in a world where dreams do come true, and pain is only a choice...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 13-06-2001 11:35 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

ja. Ik heb bij een farmaceutisch bedrijf in Ridderkerk gewerkt. Daar hadden ze de wens uitgesproken om mijn haar af te knippen en mijn sik in te korten.

Dus Lord Morgoth ging van naar


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-06-2001 12:32 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

als ik me haar moest afknippe zou ik er niet willen werken......ze zouden vast wel een goede reden hebbben maar jammer dan! mijn haar blijft er aan!


Suck my piss


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 13-06-2001 12:56 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2001 12:32 schreef skullfuck het volgende:
als ik me haar moest afknippe zou ik er niet willen werken......ze zouden vast wel een goede reden hebbben maar jammer dan! mijn haar blijft er aan!


Tja, da's een keuze die je maakt hè... Representatief hield daar in geen lang haar (netzoals geen piercings, geen spijkerbroek e.d.)


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 13-06-2001 13:33 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Tot nu toe ook geen problemen mee gehad ... maar ik ga dat soort bedrijven ook uit de weg. CMG was er bijvoorbeeld vroeger zo een (ik weet niet of dat nog steeds zo is)


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 13-06-2001 14:15 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Werkgever was Getronics (die had er geen problemen mee), de klant was Zeneca Farmaceuticals ...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Mad Maikie
Not the sky, but your mind is the limit!
Usericon van Mad Maikie
Posted 13-06-2001 14:20 by Mad Maikie Wijzig reactieProfiel van Mad MaikieQuote dit berichthttp://www.ulysses-online.nl

Gewoon de goeie vakrichting kiezen. Ik als vormgever/DTPer/WebMaster hoef me zelfs niet te scheren als ik daar geen zin in heb. Als ik mijn werk maar goed doe.

Dat zou in elke functie moeten zijn. Alleen om hygienische redenen zoals inderdaand farmaceutische of voedsel bedrijven kan ik het me voorstellen. Maar dan zijn er altijd nog mutsen of kapjes.

Mensen zouden gewoon eens wat meer tegengas moeten geven.


Mad Maikie


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 13-06-2001 14:24 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

da's toch een voordeel van zinloos werk :-) in het magazijn van een meubelwinkel boeit dat absoluut niet. Maar een van mijn collega's is in de winkel gaan werken, dus moest zn haar eraf... Dat soort beslissingen snap ik niet. Als je nou een goede baan hebt, kan ik het een heel klein beetje begrijpen (niet dat ik het zelf zou doen), maar bij een carriere als verkoper bij de Zuiderster


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 13-06-2001 16:12 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2001 14:20 schreef Mad Maikie het volgende:
<knip>

Dat zou in elke functie moeten zijn. Alleen om hygienische redenen zoals inderdaand farmaceutische of voedsel bedrijven kan ik het me voorstellen. Maar dan zijn er altijd nog mutsen of kapjes.



ff voor de goede orde: 't was geen productiesite, ik was daar gewoon netwerkbeheerder... Het was gewoon de cultuur van het bedrijf en t had nix te maken met hygi?ône ofzo. Voor de rest was het een fantastisch bedrijf om voor te werken, leuk werk, aardige collega's, goede koffie, lekkere secretaresses etc.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 13-06-2001 18:00 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2001 14:20 schreef Mad Maikie het volgende:
Gewoon de goeie vakrichting kiezen. Ik als vormgever/DTPer/WebMaster hoef me zelfs niet te scheren als ik daar geen zin in heb. Als ik mijn werk maar goed doe.

Dat zou in elke functie moeten zijn. Alleen om hygienische redenen zoals inderdaand farmaceutische of voedsel bedrijven kan ik het me voorstellen. Maar dan zijn er altijd nog mutsen of kapjes.

Mensen zouden gewoon eens wat meer tegengas moeten geven.


Dan zit ik wel goed geloof ik...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 13-06-2001 19:21 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

't Is natuurlijk wel triest dat niet iedereen even ruimdenkend is-JD en ik hebben geen enkel probleem met een speciale look,maar ik krijg gegarandeerd problemen op het werk als ik iets draag waarmee ik me écht goed voel(zie:zwarte nagellak,3 oorringen i.p.v.2,spijkerbroeken,mijn simili broek en jasje).

Erger nog:JD is er onlangs bijna uitgevlogen omdat hij-hou jullie nu vast-niet aan Het Profiel dat het lokale bestuur voor ogen had zou beantwoorden!!(Lees:ze hadden problemen met zijn uiterlijk).

Gevolg:we waren alletwee woest en dat werd er niet beter op toen bleek WAAROM JD ineens niet meer welkom was:die baas had zijn auto total loss gereden en dus moesten de mensen in de zwakste positie eraan geloven...

Gelukkig is die vent bijgedraaid en heeft hij zijn excuses aangeboden,anders had hij ial zijn werknemers tegen...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 13-06-2001 19:49 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2001 19:21 schreef madeline usher het volgende:
't Is natuurlijk wel triest dat niet iedereen even ruimdenkend is-JD en ik hebben geen enkel probleem met een speciale look,maar ik krijg gegarandeerd problemen op het werk als ik iets draag waarmee ik me écht goed voel(zie:zwarte nagellak,3 oorringen i.p.v.2,spijkerbroeken,mijn simili broek en jasje).

Erger nog:JD is er onlangs bijna uitgevlogen omdat hij-hou jullie nu vast-niet aan Het Profiel dat het lokale bestuur voor ogen had zou beantwoorden!!(Lees:ze hadden problemen met zijn uiterlijk).

Gevolg:we waren alletwee woest en dat werd er niet beter op toen bleek WAAROM JD ineens niet meer welkom was:die baas had zijn auto total loss gereden en dus moesten de mensen in de zwakste positie eraan geloven...

Gelukkig is die vent bijgedraaid en heeft hij zijn excuses aangeboden,anders had hij ial zijn werknemers tegen...


Ja ziek gewoon ik heb daar gelukkig nog niet mee te maken... mn ouders zeiden nu al wel, dat ik later misschien problemen zou krijgen door pierces en oorbelletjes... agh..dan doe ik ze toch niet in..maa rliever wel..ik zoek dan gewoon ander werk ofzo...


Ik vergiet als zeef hebben


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 13-06-2001 21:18 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Wat commentaar op uiterlijk betreft heb ik wel zo'n verschrikkelijk sneue ervaringen op gedaan....
Een voorbeeld:toen ik voor mijn stage als psychologe op een middelbare school voor jongeren met gedragsproblemen op gesprek kwam vroeg mijn begeleidster aldaar 'Waarom zie je er zo uit?' en 'Je bent toch niet van plan om drugs te gaan dealen?'(terwijl ik me zo goed en kwaad als het ging enigszins had aan gepast)Die vragen vond ik nogal shockerend want ik verkeerde in de veronderstelling dat ik te maken had met iemand die flink gestudeerd had en veel ervaring met jongeren had en dus prima wist wat wel en niet belangrijk of normaal is.Maar nee dus
Nu ben ik klaar met mijn studie enmoet ik werk zoeken. Maar ik ben van plan om zoveel mogelijk in de kleren en met de 'look' te lopen waarbij ik me het prettigst voel. En daarbij komt dat ik er al best iets normaler uitzie dan toen ik zestien zeventien was. Maar toen speelde het ook nog wel mee dat ik het wel leuk vond om te shockeren enzo.
Nu speelt dat niet meer mee en is de manier waarop ik eruit zie mijn smaak, en ik kan er niets aan doen als andere mensen niet dezelfde smaak hebben.

De begeleidster die hierboven werd genoemd deelde me aan het eind van de stage (ja ik heb het ook nog een half jaar met die teef als begeleidster uit gehouden) mee dat mijn persoonlijkheid nog niet goed genoeg was ontwikkled of iets dergelijks Waar haalt ze het lef vandaan? En trouwens is van mensen die schaamteloos hun vooroordelen ten toon spreiden de persoonlijkheid niet gestoord? De mening die andere mensen over je uiterlijk hebben zegt volgens mij meer over die andere mensen dan over jezelf.



1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 13-06-2001 21:19 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

He, dat moest er uit. De ervaringen op die stage zitten me toch nog steeds best dwars



Fire
Usericon van Fire
Posted 13-06-2001 22:09 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 13 juni 2001 21:19 schreef 1i1ith het volgende:
He, dat moest er uit. De ervaringen op die stage zitten me toch nog steeds best dwars

Ja je kan het beter hier kwijt, anders moet je nog op zoek naar een psychologe



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-06-2001 3:01 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik vrees ook met grote vrezen dat ik als ik afgestudeerd ben het verzoek ga krijgen om de schaar in mijn lange blonde manen te gaan zetten..

Ik studeer Hogere Informatica aan de HTS en zelfs in het eerste jaar wordt er (en dat vind ik uitermkate positief) al aandacht geschonken aan beroepsoriëntatie en krijgen we geregeld gastcolleges van mensen uit het bedrijfsleven. Elke keer vraag ik die mensen weer of het hebben van lang haar problematisch kan zijn. Het standaard antwoord is dan altijd dat het niet zou moeten uitmaken maar dat dat in de praktijk vaak toch wel anders is...

Paul: kan ik over een dikke 3 jaar niet bij jullie komen werken?



ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 14-06-2001 20:44 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

ok... dit gaat niet over werk, maar wel over mn uiterlijk:

Er komen regelmatig reacties op mn uterlijk...
niet zozeer op bijvoorbeeld 1 ding (make up, bijv.) maar gewoon op mn stijl, ... als ik zwarte wijde broek aan heb... en klein strak shirtje,... hondenriempje om en blablabla dan... tsya... laatst werd er door een of ander vaag snolletje naar me gezongen: i want to be a hippie and i want to be stoned lalalal aaa blablabla ... toen begon ze tegen em te lullen
en omdat ik de trein moest halen liep ik door
toen begon ze te zeuren..als je doorloopt ruk ik al die ringetjes uit je lijf... ik werd dus behoorlijk boos, ze begon te vragen hoe oud ik was, omdat ik etm en peuk liep...
en ze begon me te duwen
en te kicken
en iedere keer als ik haar uitnokte, dan begon ze te giechelen met dat idiote vriendinnetje van dr, die wijfen waren iets van 17 hé HALLLLOOO echt geschift... ik was met een meisje uit mn broertje zn klas, (die was dus 10, kan je voorstellen wat ze dacht..) uiteindelijk trein gemist, dat wijf gekickt, en toen de volgende trein gewoon genomen

ik verbaas me echt erover...want ... wat boeit het haar nou hoe IK me kleed...

Ik wor van dat soort dingen echt gek... van die domme snolletjes die niks beters te doen hebben, en dus mar een eigenwijs onderdeurtje gaan lastig vallen..


Ik vergiet als zeef hebben


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 14-06-2001 20:55 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Die Marina's weten ook niet beter-

Nog iets:er zijn mensen in mijn omgeving die DRINGEND een betere bril moeten kopen-laatst werden we aangesproken door twee heren toen we in de auto op een kaart van Gent aan het zoeken waren waar er een goeie fuif plaatsvond:"Wel meisjes,start-ie niet?"Je moest hun gezichten gezien hebben toen JD ineens met zijn zware en luide stem "Toch wel" antwoordde...GODVERDE-


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 14-06-2001 21:55 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 14 juni 2001 3:01 schreef Judge M. het volgende:
Ik vrees ook met grote vrezen dat ik als ik afgestudeerd ben het verzoek ga krijgen om de schaar in mijn lange blonde manen te gaan zetten..

Ik studeer Hogere Informatica aan de HTS en zelfs in het eerste jaar wordt er (en dat vind ik uitermkate positief) al aandacht geschonken aan beroepsoriëntatie en krijgen we geregeld gastcolleges van mensen uit het bedrijfsleven. Elke keer vraag ik die mensen weer of het hebben van lang haar problematisch kan zijn. Het standaard antwoord is dan altijd dat het niet zou moeten uitmaken maar dat dat in de praktijk vaak toch wel anders is...

Paul: kan ik over een dikke 3 jaar niet bij jullie komen werken?
Vraag dit over 3 jaar nog eens ... dan kunnen we de bonus delen .


Fire
Usericon van Fire
Posted 14-06-2001 22:21 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 14 juni 2001 21:55 schreef Paul het volgende:
Vraag dit over 3 jaar nog eens ... dan kunnen we de bonus delen .

Valt er te leven van die Genie banner



Emperor
wroah!
Usericon van Emperor
Posted 15-06-2001 0:29 by Emperor Wijzig reactieProfiel van EmperorQuote dit bericht

Over uiterlijk en dergelijk gezeur wat erbij hoort:
Ik zie mensen wel een raar naar me kijken vanwege mijn lange haar denk ik, maar dat is dan vooral in deze kleine gemeente, waar ik waarschijnlijk een van de weinigen ben.
Ik vind dit toch wel redelijk irritant, maar ik ga toch hoop ik binnen een half jaar naar Den Haag of Amsterdam ofzo...
Ik vond het wel tof dat ik laats bij de ING IT-Acadamy ben aangenomen na het sollicitatiegesprek ondanks mijn lange haar, een andere metal liefhebber die ik daar ontmoet had was al eerder niet aangenomen, terwijl die er speciaal zijn haar nog voor af had geknipt.


Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit!


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 15-06-2001 10:22 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

voor een sollicitatie ja haar afknippen is ook het stomste wat je kan doen (uberhaupt is je haar af laten knippen fucking zonde.. snik, snik)


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 15-06-2001 11:08 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2001 3:01 schreef Judge M. het volgende:
Ik vrees ook met grote vrezen dat ik als ik afgestudeerd ben het verzoek ga krijgen om de schaar in mijn lange blonde manen te gaan zetten..




Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh Michiel!!!!!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-06-2001 3:19 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 juni 2001 21:55 schreef Paul het volgende:
Vraag dit over 3 jaar nog eens ... dan kunnen we de bonus delen .

Ik zal het zeker in gedachten houden... Wat voor bonus is het trouwens? Premie voor binnengehaalde werknemer?

quote:
Op 15 juni 2001 11:08 schreef Asherah het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh Michiel!!!!!

Kimmie, wees maar gerust.... Ik ben niet van plan de schaar erin te zetten hoor... Nog bedankt voor je blikje Jupiler... Hij heeft me goed gesmaakt....
*KUSJE*



Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 18-06-2001 9:26 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 18 juni 2001 3:19 schreef Judge M. het volgende:
Ik zal het zeker in gedachten houden... Wat voor bonus is het trouwens? Premie voor binnengehaalde werknemer?

Yep ... een bonus geven is een stuk goedkoper dan een dure wervingscampagne.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen