|
Auteur: |
|
|
quote: Deze gaat dus over de show. Bruce Banner |
|
Kijk dan! Slim bezig Lain. en OT: Metal en Amsterdam, zal nooit een gelukkig huwelijk worden denk ik. Boeiender |
|
quote: The Cave is wel te doen, maar op zo'n stad ook eigenlijk het enige kleinschalige podium, en dat is vrij weinig. En zonder RidM kan je met The Cave prima zaken doen overigens. Boeiender |
|
Dit wordt een topic over de metalscene in Amsterdam, let op. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Boeiender |
|
quote: Welke metalscene in Amsterdam? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dat c/p'en we de openingspost gewoon wéér in een nieuw, juist topic. Bruce Banner |
|
Ik heb in het verleden best wat aardige bandjes in Amsterdam gezien, maar echt 100% metal waren die ook niet, nee. Meer punk en aanverwanten eigenlijk. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ja, dat loopt allemaal wel, net als veel andere alternatieve genres. Maar metal sukkelt er enorm ver achteraan. Raar. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
In de winston spelen ook wel veel bands. maar dat is idd meer hardcore en punk gericht. Evil Dick |
|
quote: +1. Qua hardcore is er genoeg te doen, Winston; OCII; Zaal 100 etc. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Wat een kutnaam voor die avond .. wees origineel |
|
quote: Ja! *proest* Boeiender |
|
quote: gewoon even geduld... er is vast een mod die de titel binnen nu en 10 minuten aanpast... |
|
quote: Negative. Bruce Banner |
|
Pulverised is leuk,de rest mwa.Ik zie het volgende week wel. =) |
|
ja meid kijk maar ff. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: |
|
Een van de mooiste complimenten die ik ooit hoorde voor mijn band was dat (2 april jongstleden toen we er met Abducted in de Cave speelden) iemand naar me toe kwam en zei: "Zulke harde bands zijn we hier niet gewend" Prachtig Misschien ligt het aan Ajax |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Je kan zeggen wat je wilt, maar Neutral Enemy is toch echt wel een kick ass band naam. |
Index / Concerten |