IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Lacuna coil Vorige pagina | Volgende pagina
surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 02-01-2003 20:16 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

quote:
Op 6 november 2002 22:27 schreef McDoom het volgende:
Yup, ik heb net haar laatste film gehuurd.

maar laat dat nu waarschijnlijk over de ex-zangeres van trail of tears (en later ook van sahara dust, eerste versie) gegaan zijn.
ik ken cristina persoonlijk, en met prono heeft zij niets te maken.
de drie shows die ze in nederland hebbne gedaan met sentenced en blackshine waren één groot feest voor mij


i said: "drink more honey", not: "drink more, honey"


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 19-03-2004 13:18 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

ik heb een paar mp3's geluisterd
zeer goede zangeres



Vinay
Usericon van Vinay
Posted 20-03-2004 8:24 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

dat ik deze band niet eerder heb geluisterd
(ik had ooit een nummer gedownload van audiogalaxy zonder zangeres ,)

hun site is cool http://www.lacunacoil.it/



mistermaniac
Usericon van mistermaniac
Posted 13-02-2005 16:45 by mistermaniac Wijzig reactieProfiel van mistermaniacQuote dit berichthttp://www.insightsystems.nl

Klinkt zeer lekker deze muziek, als je een keer op een wat rustigerder tour bent is deze muziek lekker relaxed.


MINDKILLER
Usericon van MINDKILLER
Posted 14-02-2005 8:11 by MINDKILLER Wijzig reactieProfiel van MINDKILLERQuote dit bericht

Gave band, staan dit jaar weer op Graspop. Ik ga zeker weer even kijken!


Blastomaniac
Usericon van Blastomaniac
Posted 14-02-2005 17:15 by Blastomaniac Wijzig reactieProfiel van BlastomaniacQuote dit bericht

Zeker een gave band, heb alle cd`s van deze groep.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 14-02-2005 17:31 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Heb Unleashed Moments van Lacuna Coil, vind het wel een aardig plaatje.


Bloodied by the thorns beside the leaves


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-02-2005 17:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2005 17:31 schreef CurseOfDeath het volgende:
Heb Unleashed Moments van Lacuna Coil, vind het wel een aardig plaatje.
Is dat een nieuwe ofzo? Ken wel Unleashed Memories, is die van jou soms een verzamelaar?
Of heb je de titel verkeerd doorgekregen toen je m ripte, kan natuurlijk ook...

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 14-02-2005 17:34]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 14-02-2005 17:41 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

...

[Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 14-02-2005 17:44]


Bloodied by the thorns beside the leaves


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 14-02-2005 17:42 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 14 februari 2005 17:34 schreef Greycloak het volgende:
Is dat een nieuwe ofzo? Ken wel Unleashed Memories, is die van jou soms een verzamelaar?
Of heb je de titel verkeerd doorgekregen toen je m ripte, kan natuurlijk ook...


Nee, ik ben er met m'n hoofd niet bij. Unleashed Memories inderdaad.


Bloodied by the thorns beside the leaves


MINDKILLER
Usericon van MINDKILLER
Posted 14-02-2005 18:07 by MINDKILLER Wijzig reactieProfiel van MINDKILLERQuote dit bericht

Unleashed memories is wel het mooiste album trouwens. Comalies is iets toegankelijker, sommige nummers zelfs een tikkeltje commercieel getint zou je bijna kunnen zeggen...


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 14-02-2005 20:30 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2005 18:07 schreef MINDKILLER het volgende:
Unleashed memories is wel het mooiste album trouwens. Comalies is iets toegankelijker, sommige nummers zelfs een tikkeltje commercieel getint zou je bijna kunnen zeggen...
Unleashed Memories vind ik nou net de mindere van de drie albums die ik heb.

In A Reverie de mooiste, Comalies de hevigste, en Unleashed Memories de eentonigste. Althans, volgens mij.

Laatstgenoemde is ook het zachtste, en vind dat je het ene liedje na het andere kan spelen bijna zonder te weten dat 't een ander is. Refreinen lijken erg op elkaar.

Comalies vind ik overigens totaal niet commercieel gericht, eerder In A Reverie dan. Op Comalies wordt er veel te veel geëxperimenteerd met elektronika en structuren om het commercieel te noemen.


"Obras son amores y no buenas razones"


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 14-02-2005 20:46 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Lacuna Coil is bij mij echt zo'n band die me nooit heeft overgehaald om dieper me erin te gaan verdiepen


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-02-2005 8:35 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2005 18:07 schreef MINDKILLER het volgende:
Unleashed memories is wel het mooiste album trouwens. Comalies is iets toegankelijker, sommige nummers zelfs een tikkeltje commercieel getint zou je bijna kunnen zeggen...


"Een tikkeltje commercieel getint" zegt-ie dan.

Nee, Lacuna Coil is voor mij een van de bands waar het woord "toegankelijk" toch wel een negatieve bijklank heeft...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MINDKILLER
Usericon van MINDKILLER
Posted 15-02-2005 8:52 by MINDKILLER Wijzig reactieProfiel van MINDKILLERQuote dit bericht

Ik zeg ook 'sommige' nummers.. Pak bijv het tweede nummer, "Heaven's a lie". De sound die ze daarmee neerzetten is toch zeker wat sneller in de 'mainstream' te gooien, met name als je naar het refrein luistert. (vrij catchy) In feite gebeurd dit ook, aangezien de clip regelmatig voorbij komt op de commerciele muziekzenders.

Verder is Unleashed Memories in mijn ogen mooier, omdat er herrineringen aan zitten. Maar dat is meer persoonlijk.


thunderfox
living on the sound of metal
Usericon van thunderfox
Posted 05-06-2005 10:54 by thunderfox Wijzig reactieProfiel van thunderfoxQuote dit bericht

Ik vind ze zeker wel chill. Ze komen trouwens op graspop 2005 dus ik ben benieuwd hoe ze live zijn.


MK
Usericon van MK
Posted 20-07-2005 9:00 by MK Wijzig reactieProfiel van MKQuote dit bericht

Achterin de tent was het geluid zeer slecht...


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 23-03-2006 21:56 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Nieuwe cd is (al) binnen.

Bij de eerste recensies van Karmacode werd er al op gewezen dat het nieuwe album nogal "Amerikaans" zou klinken. Nou... da's ook zeker waar.

De Gothic-elementen (voor zover die er waren, maar ik noem het maar ff zo) zijn bijna helemaal verdwenen. In plaats daarvan zou ik het eerder

nu-metal

noemen. Maar op zich... tis wel lekker groovend. Toch blijft het oude materiaal toch wel lekkerder klinken......


Inter faeces et urinam nascimur


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 06-04-2006 22:42 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Het is zeker geen Comalies. Ik heb het gevoel dat er minder 'punch' in zit, in hoeverre die term van toepassing is op Lacuna Coil... Ze evolueren precies weg van de 'gothic metal', naar de 'gothic rock' a la Evanescence...


Revian.
Blackmetal drumflippo.
Usericon van Revian.
Posted 08-04-2006 8:54 by Revian. Wijzig reactieProfiel van Revian.Quote dit berichthttp://www.h2k-gaming.com

Gisteren mijn eerste cd van hun 'gekocht'. Moet zeggen dat ze erg goed zijn, alleen gaat toch de kant van Nightwish op, en die vind ik dan weer bagger.


Sjongejonge stomme lul, het is hier toch kei vaak boven nul?!


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 27-04-2009 8:04 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

'Shallow Life' aangeschaft zonder van te voren te luisteren.....FOUT! De titel is redelijk goed gekozen, aangezien de nummers weinig tot geen diepgang hebben!

Cristina zingt wederom op (en over) het randje van het zuivere ('Not Enough' ) en met 'I'm not afraid' krijgen we alvast een voorproefje van het nieuwe Linkin Park album . Had die producer alleen oog voor Cristina of heeft hij ook nog geluisterd naar wat er is opgenomen?

Hopelijk komen ze snel tot bezinning anders gaan ze rap richting Nightwish.....ook een band waar ik het nieuwe werk niet van kan luisteren zonder last te krijgen van plaatsvervangende schaamte.


10.10.1942 - 20.11.2011


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-04-2009 9:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hij is inderdaad een zware tegenvaller .. de koers van Karmacode wordt verder doorgezet naar simpele pop/rock/metal die goed verkoopt.

Knieval dit album, maar goed, zal wel goed verkocht worden ..


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 27-04-2009 21:31 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Inderdaad..in Amerika zal ie ongetwijfeld goed lopen qua verkopen. Lacuna Coil is zo'n typische band die je voor de afwisseling opzet, maar begint te vervelen na een nummer of 5...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-04-2009 8:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nha de eerste vier draai ik nog regelmatig met veel plezier, daarna wordt het meer en meer popmuziek.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 28-04-2009 9:30 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Van het begin een "net-niet" band gevonden.. Ben ook niet zo'n female-fronted muziek luisteraar.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen