![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Progeria is een prima keuze! ![]() ![]() |
|
Gezocht: een aantal slaapplaatsen! wie bied?? ![]() |
|
quote:Crowbar is de week ervoor al, dus geen excuus ![]() ![]() |
|
Toch wel jammer dat het tegelijkertijd is met Graspop ![]() ![]() |
|
quote: Hotel Royal York of Hotel Jan Dekker bieden prima overnachtings accommodaties! ![]() ![]() |
|
*schop* Nog maar een weekje !!! ![]() ![]() |
|
*sjaak afhaak* ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:€ 15,- En een "t" vóór je vraagtekens. Laatste bod. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 19-06-2010 13:47] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Zaterdag kans op 25 graden met veel zon! ![]() De goden zijn ons goed gezind ![]() ![]() |
|
Fire Within heeft helaas moeten annuleren wegens opstappen van hun drummer... We proberen nog een vervanger te vinden, maar op zo'n korte termijn wordt dat uiteraard zeer moeilijk. ![]() |
|
Tsja en anders hebben we wat meer tijd om alles op te bouwen... Las net dat ze 28 graden verwachten, dus dat wordt wel ernstig geniaal ![]() Nu hebben mensen al helemaal geen excuus meer om niet te komen als ze niet op Graspop zitten ![]() ![]() |
|
- Sjon - Blackwizard - Regeer - Horny pieper - the witch en loekie + 1 [Dit bericht is gewijzigd door the witch op 21-06-2010 13:21] see you at occultfest! ![]() |
|
- Sjon - Blackwizard - Regeer - Horny pieper - the witch en loekie + 1 - Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
- Sjon - Blackwizard - Regeer - Horny pieper - the witch en loekie + 1 - Greycloak - Nakooma www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! ![]() |
|
quote: +1. ![]() |
|
Sjaak Werkhaak@Graspoep. =) ![]() |
|
We hebben toch nog vrij snel een vervanger kunnen vinden voor Fire Within, namelijk de lokale band "Eigen Teelt". http://www.eigen-teelt.nl/ Deze band zal het Sodom Open Air festival gaan openen. ![]() |
|
Midwolda, hell FUCKING yeah!! ![]() ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: +2 arbeiten ![]() ![]() |
|
- Sjon - Blackwizard - Regeer - Horny pieper - the witch en loekie + 1 - Greycloak - Nakooma - Hades ![]() |
|
Morgen!!!! ![]() Mooi weer... gelukkig niet te warm zoals het volgende week gaat worden. Ik heb er in ieder geval zin in ![]() ![]() ![]() |
|
![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ik gaat niet. Zou eerst wel maar wil 's avonds niet te brak zijn ivm verjaardag van een vriend en daar ook niet te laat aan komen zetten. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |