|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Progeria is een prima keuze! |
|
Gezocht: een aantal slaapplaatsen! wie bied?? |
|
quote:Crowbar is de week ervoor al, dus geen excuus |
|
Toch wel jammer dat het tegelijkertijd is met Graspop |
|
quote: Hotel Royal York of Hotel Jan Dekker bieden prima overnachtings accommodaties! |
|
*schop* Nog maar een weekje !!! |
|
*sjaak afhaak* |
|
quote: |
|
quote:€ 15,- En een "t" vóór je vraagtekens. Laatste bod. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 19-06-2010 13:47] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zaterdag kans op 25 graden met veel zon! De goden zijn ons goed gezind |
|
Fire Within heeft helaas moeten annuleren wegens opstappen van hun drummer... We proberen nog een vervanger te vinden, maar op zo'n korte termijn wordt dat uiteraard zeer moeilijk. |
|
Tsja en anders hebben we wat meer tijd om alles op te bouwen... Las net dat ze 28 graden verwachten, dus dat wordt wel ernstig geniaal Nu hebben mensen al helemaal geen excuus meer om niet te komen als ze niet op Graspop zitten |
|
- Sjon - Blackwizard - Regeer - Horny pieper - the witch en loekie + 1 [Dit bericht is gewijzigd door the witch op 21-06-2010 13:21] see you at occultfest! |
|
- Sjon - Blackwizard - Regeer - Horny pieper - the witch en loekie + 1 - Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
- Sjon - Blackwizard - Regeer - Horny pieper - the witch en loekie + 1 - Greycloak - Nakooma www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: +1. |
|
Sjaak Werkhaak@Graspoep. =) |
|
We hebben toch nog vrij snel een vervanger kunnen vinden voor Fire Within, namelijk de lokale band "Eigen Teelt". http://www.eigen-teelt.nl/ Deze band zal het Sodom Open Air festival gaan openen. |
|
Midwolda, hell FUCKING yeah!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: +2 arbeiten |
|
- Sjon - Blackwizard - Regeer - Horny pieper - the witch en loekie + 1 - Greycloak - Nakooma - Hades |
|
Morgen!!!! Mooi weer... gelukkig niet te warm zoals het volgende week gaat worden. Ik heb er in ieder geval zin in |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik gaat niet. Zou eerst wel maar wil 's avonds niet te brak zijn ivm verjaardag van een vriend en daar ook niet te laat aan komen zetten. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |