|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
16/04 DrDoom Jesus Crost Holstoot Bazart Den Haag Entree: 4,50 |
|
Ze zijn opeens goed bezig in die Bazart! Deze week 2 dingen, volgende maand rompeprop |
|
Mogelijk aanwezig met een groepje!B-day party vieren. =) |
|
Jesus Crost rules IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Nee, niet Holstoot!! Bereid je maar voor, dat gaat werkelijk nergens over, je mag het eigenlijk niet eens een band noemen. |
|
. He Sjaakie wel lief zijn voor je collega. =) |
|
Kom je ook? =) |
|
Nee, is nogal een eind van huis af, en even rustig aan doen met mn geld. En ik support Holstoot echt wel, ik heb all releases, inclusief de 3split en de leren collecters patch |
|
.Dan zie ik je wel op Neurotic. =) |
|
Thanks sjaakie. ik zal even informeren! Ik hoorde al zoiets over Holstoot, geniale bandnaam overigens! Word mooie party |
|
quote: Dat is niet best!!!! |
|
Nee, serieus, hoop echt dat er een andere kit voor je geregeld is. Hoe dan ook wil ik hier wel je mening over Holstoot en het drumstel daarvan horen na afloop, hehe. edit: Gouden dude hoor, Knarf, die drummer van Holastoot. [Dit bericht is gewijzigd door Sjaakie op 13-04-2010 23:21] |
|
|
|
De Bazart heeft tegenwoordig een backline las ik op de site, dus het moet goed komen! |
|
geens terke drank party voor de blastert? BUMMER! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Dat wist je toch al? |
|
Speel volgorde is als volgt: Jesus Crost DrDoom Holstoot Met Holstoot als opener |
|
Vettigheid. Kom miss wel ff loeren dan! |
|
Het ligt er een beetje aan hoe lang mijn etentje gaat duren, maar misschien ook wel aanwezig. DrDoom zal zo rond 22.00 spelen schat ik? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Nog niet beter.. =) |
|
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee, aangezien ik geen info heb ontvangen maar op de site staat dat het om 21:00 open gaat dus wij zullen tussen 10 en 11 spelen denk ik |
|
TIEN UUR!! |
|
Valt er beetje te stappen in Den Haag? |
|
Qua metal niet zo veel dacht ik. Vraag het morgen aan de leden van Holstoot. Bah bah voel me nog niet echt goed. En de jarige heeft geen zin meer. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 15-04-2010 18:53] =) |
|
Lekkere foute tent met hardstyle krakers is ook welkom |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |