|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben er ook!! |
|
Zo, dan zetten we hem nogmaals maar eens bovenaan zodat iedereen vanavond weet dat er hard gebounced gaat worden (op een fucking woensdag, mooie shit ) |
|
Is het trouwens in de beneden of bovenzaal? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Kleine zaal. Ik denk niet dat ik meer mensen binnen kan krijgen binnen 23 uur |
|
Beetje gay dit Kom wel even langs met deathwish en blastmaster. |
|
SIKED trouwens. Gast. |
|
KKSIKED |
|
baidur IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Van de partij vanavond! |
|
Komt toch nog aardig volk op af zo lijkt het! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
fuck, ga het niet meer redden! veel plezier vanavond! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
veel te ver weg, anders vast wel aanwezig! zie jullie op neurotic! |
|
Was, afgezien van een JB die over het publiek heen spuugt, een leuk feestje. Toffe optredens in ieder geval. Abducted begin ik steeds lekkerder te vinden en Aborted was ook goed op dreef. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Beetje water jung, niet zo aanstellen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
goed bezig JB! er kan neit genoeg op eht publiek getuft worden! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Vette show! Geen spijt van |
|
Was weer mooi! JB zijn water douche was wel verfrissend in dat warme zaaltje Ben benieuwd wat Aborted van de show vond ik zie die tour wel goed komen |
|
Mooi avondje, afterparty in foute kroeg (9e cirkel?) was ook goed te doen! |
|
Heb me ook wel vermaakt. Heb nog een paar mensen bij het kopje gepakt. |
|
quote: Siked! |
|
Ja, je moet je op zo'n avond natuurlijk wel wat vernuiveren. |
|
Super gaaf en gezellig avondje. Met ook even een complimentje voor de organisatie die dit zo snel even hebben geregeld De foto´s komen zo op myspace en hyves te staan. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |